יבגני סובה
ייבגני סובה

"אהיה הלוביסט של פתח תקוה בכנסת". ייבגני סובה במקום השלישי בישראל ביתנו

סיכוייו של סובה, תושב העיר בן 38 ואיש תקשורת, להיות חבר כנסת אחרי הבחירות גבוהים מאוד. "צריך לפתוח בפתח תקוה יותר מקומות בשבת", הוא אומר

פורסם בתאריך: 26.2.19 18:02

יבגני סובה, תושב העיר, עיתונאי, איש רדיו וטלוויזיה, הוצב במקום השלישי ברשימת ישראל ביתנו. על פי הסקרים האחרונים, ואם לא יהיו שינויים דרמטיים, הוא צפוי להיכנס לכנסת הבאה ולכהן בה כחבר כנסת. בסיעה ציינו כי סובה הוא למעשה הנציג של הישראלים דוברי הרוסית אשר עלו לארץ כילדים או בני נוער, עברו את קשיי הקליטה, וחוו בעצמם את הקשיים שעברו הוריהם בתקופת העלייה. בסיעה ציינו אתמול כי הצטרפותו היא כוח עולה של הצעירים במפלגת ישראל ביתנו.
הוא בן 38, נשוי ואב לשתי בנות, מתגורר ליד צומת סירקין. הוא גר בעיר משנת 1998, שירת בצה"ל כקצין בנציב קבילות החיילים.
"הייתי 15 שנה בתקשורת בשפה הרוסית והייתי פרשן מדיני של ערוץ 9 שמשודר בשפה הרוסית", הוא אמר היום, "שקלתי את הכניסה בכובד ראש כי יש לי מה להפסיד מבחינה מקצועית. הייתה הצעה מאוד רצינית והבנתי שזה הזמן לנסות. היו לי הצעות גם בבחירות הקודמות, אך חשבתי שאני לא בשל לדבר הזה. אנו עובדים קשה בימים אלו, והבחירות הללו הן מעניינות מאוד, כי אנו נמצאים בסוג של אי וודאות בהרבה בחינות. יש תחומים שאני יותר מתמצא בהם, למשל הפנסיות של ההורים שלנו, שזה תחום חשוב מאוד. ההורים שלי הגיעו לגיל 62 והפנסיות שלהם לא מספיקות להם. יש לנו הצעות שיכולות לעזור לזוגות צעירים בתחום הון ראשוני".
בכל הקשור להיבט המקומי, אומר סובה על הצורך לפתוח עוד מקומות בשבת. "אני אהיה הלוביסט של פתח תקווה בכנסת, ויש בעיר קרוב ל-40 אלף דוברי רוסית. מעבר לכך, אני חושב שצריך שיהיו יותר מקומות פתוחים בשבת, ולא צריך לנסוע לערים אחרות בשביל זה. יש כרגע מקומות פתוחים באזור התעשייה, וזה טוב מאוד, אך אני חושב שצריך להתפתח יותר בתחום הזה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר