רחוב גיסין צילום זאב שטרן
רחוב גיסין צילום זאב שטרן

גל ירוק בגיסין כדי להתגבר על עומסי התנועה

במערכת החדשה יהיה אור ירוק להולכי רגל רק עם הפעלת לחצן ולא באופן אוטומטי

פורסם בתאריך: 27.2.19 17:46

כחלק מפתרון בעיית העומסים ברחוב גיסין תותקן בקרוב מערכת גל ירוק, וזאת במטרה לאפשר לנסיעה חלקה יותר במידה ואין הולכי רגל שרוצים לחצות את הכביש. מדובר במערכת שתותקן על ידי מחלקת תמרורים באגף התחבורה ובשיתוף אגף ההנדסה בעירייה. בעירייה מציינים כי מבדיקה שנעשתה עולה כי רחוב גיסין והצמתים בו, הנם בעלי רגישות תחבורתית וכי רכבים רבים עוברים בכביש ולכן נדרש פתרון להקל על העומסים באזור. המערכת אמורה לאפשר זמן ממושך של רמזורים ירוקים אשר יאפשרו זרימה חלקה יותר של רכבים בצמתים לאורך הרחוב. מנגד, כאשר הולך רגל ירצה לעבור את הכביש הוא ילחץ על לחצן שיגרום להחלפת הרמזור בכביש לאדום בעוד שהרמזור של הולך הרגל יתחלף לירוק, כאשר השינוי הוא שהרמזורים יתחלפו לפי דרישה ולא בצורה אוטומטית.
העבודות שהתקיימו עד כה להתקנת המערכת נמצאות בצומת גיסין המכבים ובצומת גיסין ראשון לציון. בצמתים כבר חרצו גלאים ובמכבים גם נחפרו תעלות והוצבו עמודי לחצני חצייה להולכי הרגל. כעת נשאר לעדכן את התוכניות המחשוב ולהתקין שעון GPS שיסנכרן בין כל המנגנונים.
"תכניות שיפור התנועה בעיר קורמות עור וגידים וכי אנו בדרך תנועה זורמת יותר, בטוחה יותר ומותאמת לצרכים הנוכחיים", ציין רמי גרינברג נוכח הפרויקט, "אנו פועלים במגוון דרכים על מנת לשפר את תשתיות התחבורה ואת מצב הכבישים והתנועה, וחיבור למערכת גל ירוק היא צעד חשוב בכיוון".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר