שביל אופניים בכפר גנים צילום באדיבות התושבים

ביקורת על שביל האופניים: "מתחיל בשום מקום ומסתיים בשום מקום"

תושבים מבקרים את שביל האופניים שנסלל בכפר גנים ג' ואורכו בסך הכל כמה מאות מטרים: "מי שרוכב על האופניים מגיע עד לסוף השביל ואז פשוט יורד לכביש", הם אומרים

פורסם בתאריך: 4.3.19 17:00

שביל אופניים שנסלל בשבוע שעבר בשכונת כפר גנים ג' גרר אחריו ביקורת מצד חלק מהתושבים, מאחר ואורכו  כמה מאות מטרים בלבד, והוא מסתיים לפתע פתאום ללא היגיון.
השביל נסלל בין אשכול הפייס שברחוב בן גוריון ומגיע עד לכיכר של רחוב יטקובסקי, אלא ששם הוא גם מסתיים במפתיע, והרוכבים צריכים לחפש דרך חלופית. "שביל האופניים יוצא מאשכול הפיס ומגיע לכיכר, ואז גם מסתיים, להערכתי הוא באורך 500 מטר", אומר תושב שכונת כפר גנים ג', "מהרגע שהוא מגיע לכיכר אין לו המשך. השביל מתחיל משום מקום, ומסתיים בשום מקום. לא יודע למה עשו את זה ככה. הקימו את השביל בלי יותר מידי חשיבה או תכנון, אחרת לא ברור למה הוא מסתיים ככה. פתאום באמצע השביל מגיעים למדרכה".
הוא מציין כי רוכבי אופניים נאלצים לחפש דרך אחרת בשל כך. "מי שרוכב על האופניים מגיע עד לסוף השביל ואז פשוט יורד לכביש. לא ברור אם יש כלל אופציה מבחינת התכנון להמשיך לסלול את שביל האופניים כי יש בהמשך מדרכה וחניות, אך את זה העירייה צריכה להסביר. סיימו את בניית השביל בשבוע שעבר, והוא עלול להיות פיל לבן".
יש לציין כי נוכח התקנות החדשות של רוכבי האופניים החשמליים בעיקר, יש חשיבות גדולה לשבילי אופניים. חל איסור על אופניים חשמליים לרכב על המדרכה, והם צריכים לרכב בשבילי אופניים, ובהיעדר שבילים כאלו, לרכב על הכביש. לכן, ככל שיהיו יותר שבילי אופניים, יתמעט החיכוך בין האופניים החשמליים לכלי רכב בכבישים.
תגובת העירייה תובא כאן כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר