לירז אסייג לבגדי ים גליק. צילום ולאד לימר
לירז אסייג לבגדי ים גליק. צילום ולאד לימר

"מוקדש לכל אלו שקראו לי בטטת כורסה": ללירז אסייג יש קמפיין חדש לבגדי ים

הדוגמנית הפתח תקוואית המצליחה העלתה לרשת פוסט שסוגר חשבונות ואומרת למלאבס: "זה עולם שהשמנופוביה בו מטורפת, אני מצטלמת נדיר, ואין סיבה שמישהו יקטלג אותי וידיר אותי מהתעשייה הזו"

פורסם בתאריך: 5.3.19 19:35

הדוגמנית הפתח תקוואית לירז אסייג, נבחרה בימים אלה כפרזנטורית יחד עם דוגמנית נוספת להוביל את קמפיין קיץ 2019 של מותג בגדי הים של חברת גליק Glick. אסייג, אקטיביסטית ומרצה בנושא דימוי גוף בריא וחיובי, העלתה פוסט לפייסבוק ובו כתבה: "כל אלו שאמרו לי שאני הוזה, שצחקו כשתיארתי להם אותי מדגמנת בגדי ים ואו בכלל מדגמנת. שאמרתי שאני יודעת שאני יפה – ואמרו לי העיקר שאת מאמינה לעצמך, שמנה לא יכולה להיות יפה. כל אלו שעדיין מפחדים לקחת דוגמנית במידה הכי נפוצה בארץ ובעולם, כל אלו שאמרו לי את כל כך יפה זה מדהים אבל את חייבת דיאטה. כל אלו שקוראים לי בטטת כורסה בו בזמן שאני עושה יותר ספורט מהם. כל אלו שממהרים לאבחן אותי רפואית שהשומן שלי הוא חולי – לא למדו רפואה מעולם. כל אלו, אתם יכולים לנשק לי, רואים? יש הרבה מקום".

לירז אסייג צילום נעמי ים סוף

לירז אסייג צילום נעמי ים סוף

בשיחה עם מלאבס היא אומרת: "אין לי במה להתבייש, להיפך, אני גאה בגוף שלי. בחרתי במקצוע הכי קשה. זה לא לבוא ולהרצות על דימוי גוף, להיות שחקנית ולגלם כשרון או זמרת ולהשמיע את קולך, אלא להיכנס לעולם שהוא קיצוני, עולם שהשמנופוביה בו היא מטורפת ואני לאורך כל הדרך נשבעתי לעצמי שאני אוכיח אחרת. כשאני הייתי נערה לא היה לי על מי להסתכל, לא הייתה אישה שנתנו לה את הבמה ואני אמרתי שאני אהיה זאת שנותנת דוגמא לאחרות", אומרת לירז  ומדגישה שהיא מאוד גאה במידת ה-42-44 שלה. "אני מצטלמת נדיר, עושה את העבודה שלי בצורה הכי מקצועית שיש ואין שום סיבה שמישהו יקטלג אותי וידיר אותי מהתעשייה הזו. צריך להיות ברור לכולם שכמו שיש דוגמנית כהת עור, יש גם דוגמנית במידה הזו ואני מצליחה ומובילה קמפיין לבגד ים לכולם, שכל אישה ממידה 36 ועד מידה 50 יכולה ללבוש".
איך התגובות?
"אני מתרכזת בתגובות הטובות בלבד וכך אני כל החיים. אני מקבלת תגובות מרגשות. מישהי לדוגמא כתבה לי אחרי שהעליתי את הפוסט שהיא הרעיבה את עצמה במשך שבוע וכשראתה את הפוסט שלי, הפסיקה. מבחינתי זו השליחות שלי ואמרתי שאני אשנה את העולם ואני מצליחה בזה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר