אי התנועה במנחם בגין
אי התנועה במנחם בגין

רחוב מנחם בגין: התושבים חוצים במקום אסור, אז עכשיו יש דרישה לסמן מעבר חציה

מדובר בקטע מהרחוב בו משני הצדדים יש תחנות אוטובוס ויש תנועה גדולה של הולכי רגל. העירייה מבהירה: "מדובר בקטע דרך שאינו מומלץ לביצוע מעבר חציה, שיסכן את הולכי הרגל. קיימים מעברי חציה בטיחותיים בקרבת מקום"

פורסם בתאריך: 7.3.19 10:09

תושבים רבים שיורדים בתחנת האוטובוס שברחוב מנחם בגין בהדר גנים חוצים את הכביש שלא במעבר חציה, ועל אי תנועה, כל זאת על מנת לחסוך כמה מאות מטרים של הליכה למעבר. מדובר בתחנה שנמצאות ברחוב מנחם בגין 38 מצד אחד, ו-67 מהצד השני, ובין שני הצדדים ישנו אי תנועה עם סימון על הכביש ומדרכה, למרות זאת, וכדי לא ללכת מספר דקות, מעדיפים מבוגרים וילדים לחצות את הכביש על מאי התנועה ולא ללכת למעבר החציה.
כעת, ובשל הנורמה שנוצרה, יש דרישה לסמן במקום מעבר חציה. "מה שקורה הוא שאנשים יורדים מהאוטובוס וחוצים מיד את הכביש", אומרת תושבת שמתגוררת בסמוך, "הייתה בעבר הכנה במקום לעשות מעבר חציה, אך לא עשו שום דבר. כמעט ואף אחד לא צועד לכיוון מעבר החציה. מדובר במרחק של 300 מטר לערך, אך אנשים לא רוצים ללכת לשם ואז לחזור חזרה. כנראה שיש צורך במעבר. חוצים את הכביש גם ילדים ומבוגרים. כבר קרו פה תאונות במהלך השנים. בזמנו נפגשנו עם איציק ברוורמן שאמר שנלך עד למעבר החציה, אך נראה שאנשים לא הולכים עד למעבר. ברחוב מנחם בגין יש הרבה תנועה, ורואים אנשים שיורדים מהאוטובוס וחוצים את הכביש. אני מתוך חשש תמיד מאטה שם, כי יש שם גם ילדים שחוצים שלא במעבר. לצערי נוצרה סוג של הסכמה סביב המעבר שם, כי רואים שכולם חוצים אז זה הפך למקובל. מאחר ואין שם מעבר חצה או פסי האטה, אז יש נהגים שלא נזהרים כי הם לא חושבים שמישהו יעבור שם. אם היו שמים שם מעבר חציה זה היה מחייב אותם להאט. אני למשל לא מסכימה לילדים שלי לחצות לבד כביש, גם לא במעבר חציה, והכל בגלל הדאגה שלי. זה עניין של זמן עד שתהיה שם תאונה קטלנית, ואני לא מצליחה להבין את הלוגיקה של לא לעשות מעבר חציה. שווה לעירייה להוציא את הכסף על תכנון והצבת מעבר, מאשר שתהיה שם תאונה קשה".
תגובת העירייה: "לגבי מעבר חציה ברחוב מנחם בגין 38 – 67 – מדובר בקטע דרך שאינו מומלץ לביצוע מעברי חציה, שיסכן את הולכי הרגל. קיימים מעברי חציה בטיחותיים בקרבת מקום. בצד הדרומי, במעגל התנועה יהודה הנשיא/מנחם בגין ובצד הצפוני בצומת הרב יצחק ניסים/מנחם בגין/הקרן. יש לציין שציר מנחם בגין אמור לעבור שינויים היות והוא נכלל בפרויקט מהיר לעיר לעידוד השימוש בתחבורה ציבורית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר