פגיעה בכבל חשמל במדרחוב ההגנהצילום: אמילי אשכנזי
פגיעה בכבל חשמל במדרחוב ההגנה צילום: אמילי אשכנזי

צפו בסרטון: כבל חשמל נפגע במדרחוב ההגנה מעבודות גיזום והשבית את החנויות במרכז העיר

"הם אף פעם לא לומדים, כל שנה גוזמים ופעם פוגעים בחשמל ופעם לא", אומרת אמילי אשכנזי מ-אמילי סטייל. "מי יפצה אותנו על יום כזה?". בסרטון שצילמה ניתן לראות היטב את מראה המדרחוב הבוקר

פורסם בתאריך: 7.3.19 10:44

סוחרים ממדרחוב ההגנה מספרים כי בשל עבודות לגיזום עצים במדרחוב נגרם נזק לכבל חשמל במקום, מה שגרם להפסקת חשמל גדולה בחנויות. לטענתם, החל מהשעה עשר בערך אין חשמל ולא ניתן לעבוד מאחר והקופות לא עובדות וגם לא התאורה והמזגנים. אחת מהחנויות הללו היא רשת אמילי סטייל שנמצאת במדרחוב: "לפני כחצי שעה החלו לגזום עצים, לא ברור אם זו העירייה עצמה או מי מטעמה", אומרת אמילי אשכנזי, בעלת החנות, "גזמו עצים וכנראה פגעו בחשמל, ומאז אין חשמל. אני כבר 12 שנה במדרחוב, ולצערי הם אף פעם לא לומדים, כל שנה גוזמים, לפעמים הם פוגעים בחשמל ולפעמים לא, זה תלוי במזל".
אשכנזי מציינת: "אי אפשר לעבוד, אין קופות, אין מזגנים, אין תאורה, וכרגע בעלי עסקים עומדים בחוץ, וזה כולל בנקים, מסעדות וחניות, לא יכולים לעבוד. אין השערה מתי יתקנו, אי אפשר לעבוד ואף אחד לא יפצה אותנו על הנזק שנגרם. שראש העיר יבוא בעצמו ויראה במה מדובר. אנשים באים למדרחוב לקנות מתנות ליום האישה ועכשיו אין קופות ואין וחשמל ואי אפשר למכור".

התקלה תוקנה לאחר כשעה (ראו בהמשך).

צפו בסרטון:

יש לציין כי בסרטון שצילמה אשכנזי ניתן לראות ענפים רבים פזורים במדרחוב, ומעליהם כבל חשמל, ואנשים ובעלי עסקים עומדים בסמוך. "מי יפצה אותנו על יום עבודה שהלך לאיבוד, ועוד ביום יפה שכזה", היא אומרת, "עכשיו בגלל שפגעו בחשמל אף אחד לא יעבוד".
גם בעלי עסקים גם ברחוב חובבי ציון ומוהליבר מציינים כי אין להם חשמל. "גם אצלי אין חשמל", אומר רפי זוכאים, יו"ר ועד סוחרי חובבי ציון, "כל החשמל נפל, אי אפשר לעבוד כי אין קופות, כולם פה מחכים שיתקנו את המצב. זה גורם לנו לנזק כספי. חנות לא יכולה לתפקד בלי חשמל, זה לא בסדר. לא מספיק שסגרו את כל רחוב ההגנה ביום חמישי באמצע יום בשביל לגזום, אז גם עושים נזק לחשמל ופוגעים בכולם".

יצוין כי התקלה תוקנה והחשמל חזר לכל בתי העסק לאחר כשעה. תגובת חברת חשמל: התקלה נגרמה כתוצאה מפגיעת בכבל על ידי קבלן של העירייה. הוחזר החשמל לכולם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר