גן לאומי הירקון
גן לאומי הירקון

דרמה גדולה: לוחמי אש חילצו אדם מוגבל פיזית ששקע בבוץ טובעני עם RZR

האדם שקע בבוץ הטובעני על גדות הירקון ללא יכולת להיחלץ עצמאית. חברו שחיכה לו הזעיק את כוחות החילוץ. בכיבוי האש הזהירו לאחר החילוץ ממקומות שנראים לא מסוכנים

פורסם בתאריך: 8.3.19 22:03

לוחמי האש איתרו וחילצו אדם מוגבל פיזית ששקע בבוץ עם רכבו בסמוך לבית העלמין ירקון, ללא יכולת להיחלץ. הערב, סמוך לשעה 17:46, התקבל בחדר המבצעים של תחנה הכיבוי בעיר דיווח מאזרח מודאג, על כך שחברו יצא לטייל, עם רכב שטח מסוג RZR וככל הנראה שקע בבוץ.

עוד ציין החבר כי חברו ששקע בבוץ, משותק בפלג גופו התחתון, ואין ביכולתו לצאת מהבוץ העמוק, ובנוסף הוא אף לא מצליח לאתר את מיקומו המדוייק של החבר בשטח. מיד עם קבלת ההודעה, הוקפצו למקום צוותי כיבוי וחילוץ, ולוחמי האש מהיחידה לחילוצים מיוחדים. לוחמי האש ומחלצי היחידה, איתרו את האיש אשר היה לכוד מספר שעות בבוץ הסמיך בתוואי גדות נחל הירקון בסמוך לבית העלמין ירקון, בתוך תוואי קרקע בוצי וקשה מאוד לחילוץ כשניכר עליו כי הוא נמצא במצוקה עקב מצבו הפיזי והילכדותו בבוץ הסמיך והקר. תוך כדי פילוס דרך בבוץ הדביק והטובעני, לוחמי האש והמחלצים חילצו את הנהג מתוך הבוץ, והעבירו את האיש לבדיקות רפואיות של אנשי מד"א בשטח. בשל המקרה, בכבאות והצלה לישראל מבקשים מהציבור לא להיכנס למקורות מים/בוץ עם רכבים או אפילו ברגל.
מקומות אלו גם אם לפעמים על פני השטח נראים "תמימים" ולא מסוכנים, יכולים לסכן חיים ואף להיות קטלניים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר