אילוסטציה של חניה צילום באדיבות התושבים
אילוסטציה של חניה צילום באדיבות התושבים

כדי להקל על התושבים: תוקף תו החניה יוארך לשלוש שנים

ראש העירייה, רמי גרינברג, הורה על הארכת התו, וכך תושבים יצטרכו לחדש אותו רק אחת לשלוש שנים, למעט מיקרים של שינוי כתובת או החלפת רכב

פורסם בתאריך: 11.3.19 12:46

תושבים בעלי תו חניה ברחבי העיר יוכלו בקרוב לחדש את התו אחת לשלוש שנים ולא פעם בשנתיים כפי שנדרשו עד עתה. בהודעה שפרסם ראש העירייה, רמי גרינברג, הוא ציין את השינוי ועל כך שההחלטה מקלה על התושבים, אך עם זאת יש לזכור כי במידה ומחליפים רכב או משנים כתובת מגורים, יש להוציא תו חנייה מחדש.
בהוראה שהעביר גרינברג לרשות החנייה הוא ציין: "בהתאם לחוק העזר העירוני ובהתאם לסמכות שנתנה לראש העיר, הריני מודיע בהודעה בחתימתי כראש עיריית פתח תקווה על הארכת תוקף אמצעי החניה – תו דייר בשנה נוספת – ל-3 שנים בסך הכל", כתב גרינברג, "תוקף אמצעי החנייה עד 31 לדצמבר של כל שנה זוגית שלאחר שנת הנתינה זולת אם נקבעה תקופה אחרת ונקבע על גבי אמצעי החנייה או בהוראות המצורפות לו או בהודעה חתומה בידי ראש העיר שפורסמה בתחום שיפוט העירייה. אשר על כן ובהתאם לאמור – יש להסדיר את תוקף הארכת התו על גבי אמצעי החניה ובמסופונים כדי למנוע רישום דוחות מיותרים ושלא כדין, ובניגוד להודעה זו. יובהר כי הצגת המסמכים כפי שנדרש על ידי העירייה/ רשות החניה העירונית לצורך הארכת התו, מחייבת בעת החלפת הרכב והחלפת כתובת המגורים. ההודעה תיכנס לתוקף החל מיום שני, ה-1.4.2019".
יש לציין כי תווי חניה מונפקים לתושבים בהם יש בדרך כלל מצוקת חניה ולכת הרחובות מסומנים בכחול לבן. רחובות כאלו ניתן למצוא בעיקר במרכז העיר. לתושבי הרחובות הללו מונפקים תווי תושב, שמאפשרים להם לחנות ליד ביתם ללא תשלום.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר