צומת מנחם בגין - הרב ניסים. צילום זאב שטרן
צומת מנחם בגין - הרב ניסים. צילום זאב שטרן

"יש כאן תנועה גדולה והרבה הולכי רגל". דרישה לכיכר בצומת בגין-הרב ניסים

תושבים בהדר גנים מציינים שמאז אכלוס שלושה מגדלי דירות במקום יש עומס תנועה והולכי רגל רבים. העירייה: "הנושא נבדק ולא נמצא הצדק תנועתי"

פורסם בתאריך: 17.3.19 08:57

מספר מגדלי מגורים שנבנו בשנים האחרונות בשכונת הדר גנים העלו גם את מספר כלי הרכב ואת כמות האוכלוסייה. כעת, עולות תלונות על הצורך בהקמת כיכר בפינת הרחובות מנחם בגין והרב ניסים. תושבים פנו לעירייה בדרישה כזאת, אך יש לציין כי לפני כשנה נבדק הנושא על ידי העירייה והוחלט שלא להציב כיכר במקום.
"ישנו צומת מסוכן מאוד על רחוב מנחם בגין והרב ניסים בשכונת הדר גנים", אומרת תושבת שמתגוררת בסמוך לצומת, "מדובר בצומת שיוצאים ממנו הרבה כלי רכב לכל הכיוונים. אנו התושבים כבר למעלה משנתיים מבקשים מעגל תנועה בצומת. היו פה מהעירייה ובדקו את המצב, אך לא עשו כלום. חשוב להבין שכל האזור הזה התפתח מאוד בתקופה האחרונה. אוכלסו בסמוך לצומת שלושה מגדלים של חברת אורבניקה עם 180 דירות וזה הוסיף כלי רכב והרבה אנשים וילדים שחוצים את הכביש, והצומת הפך למסוכן עוד יותר. כלי רכב יוצאים מרחוב הרב ניסים ופונים או ימינה או שמtלה לבגין או ממשיכים ישר כדי להגיע לגני הילדים. הצומת הפך להיות עמוס בכלי רכב ובילדים מכל הכיוונים. אם היו שמים רמזור זה היה אידאלי, אך מעגל תנועה יאפשר את השיפור של המצב, וחבל שכרגע גם את זה אין".
תגובת העירייה: "בנוגע למעגל תנועה בצומת הרב יצחק ניסים פינת מנחם בגין, הנושא נבדק לפני כשנה על ידי מהנדסי תנועה, נדון בוועדת תנועה ונדחה מהסיבה שאין הצדק תנועתי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אמי דטמר

    חייבים כיכר!!! צומת מסוכן ממש. באים מכל הכיוונים גם מהגנים וגם ממנחם בגין וכמובן שמהרב ניסים. מחכין שיקרה משהו. אני עברתי שם כמעט תאונה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר