פח מיחיזור כתום. צילום דוברות המועצה המקומית רמת ישי
פח מיחיזור כתום. צילום דוברות המועצה המקומית רמת ישי

תושבים: "אין פחים למחזור אריזות". העירייה: "בוחנים את נושא הפחים הכתומים"

תושבת שדרות בן גוריון: "בעיר אין מודעות לאיכות הסביבה אז איך הם יכולים לקרוא לעצמם עיר העתיד?". בעירייה מגלים שחלק מהקבלנים רכשו פחים כתומים ושריינו מקום בתוך חדרי האשפה לטובתם

פורסם בתאריך: 28.3.19 11:44

הפרסומות ברדיו ובטלוויזיה עם החתול הכתום מלמדות אותנו כמה חשוב להפריד אריזות מזון מהזבל הרגיל, אבל תושבי שדרות בן גוריון בשכונת פסגות אפק מתלוננים על כך שבשכונתם בפרט ובעיר בכלל אין פחים כתומים למחזור. לטענתם בכך שהעירייה אינה מציבה פחים כתומים היא אינה פועלת באופן המתחשב באיכות הסביבה ולכן גם אינה יכולה להתגאות בסלוגן "עיר העתיד".

"לפני כשנה היו בעיר פחים חומים לזבל אורגני אבל אנשים התלוננו על הריח בפחים הללו", אומר תושבת הרחוב. "בנוסף רבים לא הפרידו והמשיכו לזרוק את הזבל האורגני בפחים הירוקים ולכן זה פסק. פח כחול יש לנו, מסביב במרכז המסחרי יש מחזור לבקבוקים אבל מחזור לאריזות אין. לא חבל? אני זורקת בפח הרגיל וזה חורה לי. אני מגיעה מפתח תקוה שם היה לנו בבניין שני פחים כתומים וזה מעצבן אותי שפה מדובר בשכונה חדשה ולאף אחד לא אכפת. ארנונה פה ממש גבוהה, אבל אנחנו לא מקבלים מספיק שירות. בעיר אין כל מודעות לתחום איכות הסביבה והמחזור אז איך הם יכולים לקרוא לעצמם עיר העתיד? מעבר לכך שאצלנו בשכונה יש המון מכולות גדולות שמיועדות לארגזים ואנשים זורקים בהם גם זבל, אף אחד לא מפנה אותם והכל נשפך החוצה" .

תגובת עיירת ראש העין: "ההסדר מול תאגיד 'תמיר' לפחים כתומים נמצא בבחינת מדיניות רחבה של העירייה מול השלטון המקומי. מתוך חשיבה עתידית, חלק מהקבלנים בבנייה החדשה קנו פחים כתומים ושריינו מקום בתוך חדרי האשפה לטובתם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר