נערת ישראל אוליאנה פרידריך. צילום אביגיל עוזי.
נערת ישראל אוליאנה פרידריך. צילום אביגיל עוזי.

וידיאו | אוליאנה פרידריך מפתח תקוה היא נערת ישראל: "זו הרגשה מדהימה"

"רק עכשיו אני מצליחה לנשום, איבדתי את תחושת הזמן מההתרגשות", אמרה הזוכה המאושרת למלאבס

פורסם בתאריך: 26.3.19 20:07

היום, יום שלישי, הוכרזו "מלכת היופי של ישראל" ונערת ישראל" לשנת 2019. יו"ר חבר השופטים מרים נופך מוזס, העורכת האחראית של מגזין "לאשה", הכתירה את הזוכות בתחרות הנערכת זאת השנה ה-70 מטעם "לאשה". לשלב חצי הגמר העפילו ארבע מועמדות: סלע שרלין, ליאור כהן, ענבר מוסקוביץ ואוליאנה פרידריך מפתח תקוה שזכתה להיות 'נערת ישראל' לשנת 2019. מלכת היופי היא סלע שרלין מבית יצחק.

אוליאנה, בת ה- 22, נולדה בבלארוס וכשהייתה בת שנתיים עלתה עם הוריה ואחותה לכרמיאל. בילדותה הייתה מבודדת חברתית בגלל משקל יתר. בהמשך צמחה לגובה ורקדה היפ הופ במשך שש שנים. היא החלה לעבוד מגיל 13 כמלצרית וכדוגמנית כדי לעזור בפרנסת הבית לאחר גירושי הוריה. יש לה אחיין בן 12 שנולד לאחותה הגדולה ואמה גידלה אותו. כשהתגייסה לצבא היא ביקשה להמשיך לעבוד כדי לעזור בבית שכן אמה סבלה מפריצת דיסק ולא יכלה לעבוד. וכך היא שירתה בצבא ועבדה בשתי עבודות במקביל, אבל למרות הקשיים החליטה לצאת לקורס קצינים ושובצה בגדוד חי"ר של הנח"ל וכיום היא משרתת במילואים. היא מתגוררת בפתח תקווה עם בן זוגה ובמקביל לדוגמנות נכנסה להכשרה הניהולית בקבוצת "פוקס". זאת הפעם השלישית בה נרשמה לתחרות והשנה היה לה את האומץ גם להגיע למיונים עצמם ולבסוף גם לזכות.

"התחרות היתה חוויה אינטנסיבית ועוצמתית. גיליתי שהתחרות הרבה מעבר למה שחשבתי בהתחלה. עברתי תהליך מאוד גדול במהלכה, זכיתי להסתכל פנימה אל עצמי ולהודות על מי שאני, והכי חשוב להיות אני. זה היה התנאי שלי – להיכנס לתחרות ולהישאר נאמנה לעצמי ואני חושבת שזכיתי עם זה בגדול. לא הלכתי ימינה ושמאלה לרגע. אני אישית נרשמתי פעמיים ולא היה את האומץ לגשת, והשנה נרשמתי כי זה הסיכוי האחרון שלי בגלל הגיל, זה הצליח וכיף שאני כאן".
ברגע שהבנת שזכית, מה הרגשת?
"רק עכשיו אני מצליחה לנשום, איבדתי את תחושת הזמן מההתרגשות. זה היה רגע מאוד קשה, כלומר אני והבנות במתח ובלחץ כבר בימים האחרונים, הכל מתבשל במהלכם. ברגע שזכיתי לא הצלחתי לעכל את זה וממשיכים לצלם, אין מספיק זמן לעכל את זה. הטקס עצמו מאוד מתוקשר ואת סופר 'מתוקתקת'. ברגע זה באמת מטורף וההרגשה מדהימה. זאת גאווה".
ומה התוכניות שלך לעתיד?
"אין לי מושג. אני חושבת שאמשיך עם השגרה שלי, אני מאושרת, טוב לי ולא חסר לי כרגע כלום. כל הזדמנות שתיפתח מבורכת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר