ספורטן. צילום זאב שטרן
ספורטן. צילום זאב שטרן

הסתיים האירוע בספורטן: תלונות על צריבות גם בבית הספר אריק איינשטיין

הבוקר התרחש אירוע חומרים מסוכנים בספורטן, בשל ערבוב של חומצת מלח וכלור, מה שגרם לצריבות ובנוסף לפינוי האנשים מהמתחם. לא נמסר על נפגעים

פורסם בתאריך: 27.3.19 10:33

עדכון אחרון: 27.3.19 12:18

עדכון של השעה 12:15: בהמשך לאירוע חומרים מסוכנים בספורטן, נמסר מכיבוי אש כי  האירוע הסתיים. עם זאת, לוחמי האש ביצעו פעולות ניטור עקב תלונות על צריבות בעיינים של תלמידים בבית הספר אריק אינשטיין. לא נמצאו ערכים של חומר מסוכן, בוצעה שאיבה של החומר שבו הייתה ריאקציה וניתן לחזור לשגרה.

מוקדם יותר בשעה 10:15 בערך נמסר מכיבוי אש כי כוחות כיבוי מפנים בשעה האחרונה אנשים מבריכות הספורטן שבנווה גן, כל זאת בשל ערבוב של חומרים שגרם לצריבות. בכבאות מציינים כי צוותי כיבוי וחילוץ הכוללים את היחידה לטיפול בחומרים מסוכנים, פועלים כעת באירוע שמודר כחומ"ס (חומרים מסוכנים) בספורטן. הם מציינים כי מדובר בערבוב של חומצת מלח וכלור וישנם תלונות על צריבות, ובשל כך לוחמי האש מבצעים פעולות ניטור וטיפול בחומרים, וכן בוצע פינוי של אנשים מהמתחם. עד כה לא דווח על נפגעים.

מהספורטן נמסר: "במהלך אספקת כלור לבריכה על ידי ספק מורשה חיצוני, כחלק מהטיפול השוטף, הורגש ריח לא נעים במתחם. בהתאם לנהלים, ומתוך משנה זהירות הוחלט על פינוי המנויים מהמקום והנהלת הספורטן דיווחה למשרד לאיכות הסביבה, לכבאות אש ולמשטרה אשר בודקות את נסיבות המקרה. האירוע הגיע לסיומו, ספורטן פתח תקוה חזר לפעילות מלאה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר