אלעד בן נון, באדיבות דוברות המשטרה
אלעד בן נון, באדיבות דוברות המשטרה

כתב אישום: ניהל התכתבויות מיניות עם תושב העיר וסחט ממנו עשרות אלפי שקלים

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד אדם בן 35 שסחט באותה שיטה מאות אלפי שקלים מאנשים רבים, ביניהם כמה מפתח תקוה. סיפור הסחיטה שלו מ-ד' תושב העיר, התחיל בצ'אט ונמשך בכספומט ברחוב העצמאות

פורסם בתאריך: 27.3.19 17:46

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית משפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד אלעד בן נון בן 35 בגין סחיטה באיומים, פגיעה בפרטיות ועבירות נוספות, שבוצעו בין היתר בפתח תקווה.
על פי כתב האישום שהוגש על ידי רועי לוס, הנאשם ביצע בשנים 2016-2019, ב-33 מקרים שונים, את העבירות המיוחסות לו על בסיס שיטה המפורטת בכתב האישום. במהלך העבירות שביצע נטל הנאשם סכומי כסף שונים מן המתלוננים השונים באמצעות סחיטה לרוב, ובסך סך כולל של 712,000 שקלים ועוד אלפי דולרים, תכשיטים ומכשירים ניידים.
על פי כתב האישום שמתייחס לפתח תקווה, צוין כי "בתאריך 13.2.19, בשעה מדויקת שאינה ידועה למאשימה, גלש ד' בצ'אט באתר "וואלה", ויצר קשר עם הנאשם אשר הזדהה אותה עת כ"קטי בחורה בת 18 בפתח תקווה". הנאשם כתב ל-ד' כי הוריה גרושים, כי אמה מסיימת לעבוד בשעה 17:00 וכי חשוב לה כי יהיה דיסקרטי. ד' סיים את השיחה עם הנאשם. הנאשם שלח הודעה נוספת ל-ד' ובה הציע "לפנק" אותו תמורת 300 שקלים לשעה או לשני אקטים. הנאשם ביקש להמשיך את השיחה בווטסאפ והנאשם ו-ד' החליפו מספרי טלפון, אך לא המשיכו לשוחח. למחרת, ביום 14.2.19, בשעות הבוקר, שלח הנאשם הודעת ווטסאפ ל-ד' כי היא "חמה" ומבקשת שידבר עימה בצהריים. בשעות הצהריים התכתבו הנאשם וד.ד בווטסאפ וקבעו להיפגש ב"ביתה של הבחורה" בפתח תקוה.  באחת ההודעות רשם הנאשם ל-ד' כי היא בת 15.5. ד' הגיע לכתובת הנ"ל, הודיע לנאשם והנאשם מסר כי "היא" יורדת לזרוק אשפה ומיד מגיעה".
בשלב הזה מצוין בכתב האישום איך החלה הסחיטה. "לאחר מספר דקות הגיע הנאשם אל ד', פנה אליו בשמו הפרטי ואף ציין את שם אשתו של ד'. הנאשם הציג עצמו כ"איציק", מסר כי הוא עובד באתר לאיתור פדופילים וכן כי "הכל מצולם", המשטרה בדרך למקום לצורך מעצרו בגין פדופיליה והם יפרסמו את שמו בטלוויזיה. הנאשם ביקש מ-ד.ד לסור הצידה ולהיכנס לרכבו של ד', שם חזר ואמר הנאשם "מה אתה עושה פה… אתה עובד בעבודה מסודרת, נשוי עם ילד… הם רוצים לעצור אותך". הנאשם ערך בדיקה במכשיר הטלפון הנייד של ד'. במקביל דיבר הנאשם כביכול עם "המשרד" וביקש "עצרו את זה כרגע". בשלב זה הציע הנאשם ל-ד' כי יתרום לארגון של חולי סרטן באיכילוב 50,000 שקלים על מנת למנוע את המעצר והפרסום. ד' אמר לנאשם כי אין לו סכומים כאלו ואף הראה לו את מצב חשבון הבנק שלו דרך אפליקציה במכשיר הטלפון הנייד ואף העביר לנאשם את מכשיר הטלפון הנייד. אז נטל הנאשם הלוואה על סך 100,000 שקלים בשמו של ד', והעביר סכום של 45,000 שקלים לחשבון השייך לבעל תחנת טוטו-ווינר בחדרה לטובת חשבונו של הנאשם שם. הנאשם המשיך ואמר ל-ד' כי ב"משרד" רוצים תרומה של 100,000 שקלים.
בהמשך מצוין בכתב האישום איך המשיכה הסחיטה. "בשעה 16:34 או בסמוך לכך, ניגשו הנאשם ו-ד' לכספומט בקניון ברחוב העצמאות בפתח תקווה. שם מסר ד' לנאשם שני כרטיסי חיוב השייכים לו ובאמצעותם משך הנאשם סכום כולל של 9,400 שקלים, המכסה המרבית שניתן היה למשוך באותה עת. הנאשם מסר כי עדיין לא הגיעו לסכום הנדרש, 100,000 שקלים ו-ד' ביקש ממנו כי יסתפקו בסכום מופחת – של 70,000 שקלים. לשם כך השאיר ד' כרטיס אשראי אחד שלו בידי הנאשם וקבעו כי הנאשם ימשוך כל יום כסף, עד אשר ישלים לסך כולל של 70,000 שקלים".
בהמשך כתב האישום מצוין כי הנסחט המשיך לשלם לנאשם סכומים נוספים, של אלפי שקלים, עד ש-ד' הפסיק לענות להודעותיו, "במעשיו האמורים לעיל, איים הנאשם על ד', בעל פה ובהתנהגות, בפגיעה שלא כדין בחירותו, בשמו הטוב ובצנעת הפרט של ד' וכן איים לפרסם דבר הנוגע ל-ד', הכל כדי להניעו להעביר לו 70,000 שקלים. כתוצאה מכך סחט הנאשם מ-ד' סכום כולל של 59,600 שקלים, כמו כן, פגע הנאשם בפרטיות של ד' בכך שחיפש במכשיר הטלפון הנייד שלו וברכבו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר