ראש העירייה מבקר את הפצוע בפיגוע
ראש העירייה מבקר את הפצוע בפיגוע

ברוורמן ביקר את פצוע הפיגוע השבוע המאושפז בבילינסון

הבוקר הגיע ראש העירייה לבקר את הפצוע, עבד פתחי אבו הלל, המאושפז בבית החולים בילינסון. פעיל הציבור, ירון קדושים, שביקר אותו אמש מספר על תחושות המשפחה

פורסם בתאריך: 27.7.17 15:02

מספר ימים לאחר הפיגוע שהתרחש בתחחילת השבוע בשווארמה אורלוב, באזור התחנה המרכזית בעיר, הגיעו השבוע נציגים מהעיר לבקר את הפצוע, עבד פתחי אבו הלל, המאושפז בבית החולים בילינסון. הבוקר הגיע אליו ראש העירייה, איציק ברוורמן.

אתמול הגיע לבקרו פעיל הציבור ירון קדושים, שסיפר לפני זמן קצר על המפגש עם הפצוע ומשפחתו: "אני משתדל לבקר כל פצוע וכל חייל שנפצע, ובמקרה הזה היה חשוב לי להגיע בגלל שהוא ערבי. כשהייתי אתמול היו בערך עשרה בני משפחה והם אמרו לי שאף אחד לא בא לבקר אותו כבר שלושה ימים. לאחר שביררתי עם דובר העירייה נאמר לי שראש העיר אמור להגיע מחר (היום, ט.ס) וכשאמרתי את זה לפצוע הוא ממש התלהב. יש למשפחה כעס שלא באו נציגים מהמדינה לבקר ולשאול מה קרה".

"ישבנו הרבה זמן, שתינו קפה ביחד ודיברנו", אומר קדושים, "הוא סיפר לי על הפיגוע. הוא אמר שהמחבל בכלל לא היה נראה לו ערבי. הוא אמר שיש להם הסדר עם המסעדה ושהוא מגיע לשם לעיתים קרובות. אחרי שהזמין שווארמה ומים, הכל היה נראה רגוע. הוא אמר שפתאום הרגיש משהו רטוב בגב ושהוא לא הרגיש את הכאב בכלל, ואחרי זה הוא הסתובב והבין שהוא דקר אותו".

יש לציין כי גם אחיו של הפצוע, מחמוד, ציין בפוסט שהעלה בפייסבוק כי אחיו לא זכה לביקור מהמדינה, "האם לאח שלי לא מגיע יותר", כתב מחמוד, "הוא נתן שירות מכל הלב, לכל האזרחים, אדם חייכן שכולם אהבו. עכשיו לאחר הפיגוע הוא סובל לבד מהפיגוע ומהטראומה שעבר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר