המקלט לפני ואחרי הפינוי צילום עיריית פתח תקוה
המקלט לפני ואחרי הפינוי צילום עיריית פתח תקוה

בני זוג, ישראלי ופלסטינית, שהשתלטו על מקלט בבניין בעיר, פונו על ידי העירייה

הזוג התחבר באופן פיראטי לרשת החשמל ולמים של הבניין וסרב להתפנות. בעקבות תלונות הדיירים הם פונו על ידי העירייה בצו בית משפט

פורסם בתאריך: 31.3.19 11:37

שני בני זוג, ישראלי ופלסטינית, פונו ממקלט בבניין מגורים ברחוב בר כוכבא שבמרכז העיר, וזאת לאחר שהשתלטו עליו והתחברו פיראטית לרשת המים וחשמל של הדיירים בבניין. בשל תלונות על ההשתלטות, פתחה העירייה בהליכים מול השניים בניסיון לפנותם מהמקום, שלמעשה נמצא בתוך שטח פרטי של הבניין. בעירייה פנו לבית משפט השלום בעיר בדרישה להוציא צו שיורה על פינוי הזוג מהמקום והחזרת המצב לקדמותו. בדיון שהתקיים ב-19 במרץ לא הגיבו הזוג לבקשה להוציא צו לפנותם.

המקלט לפני הפינוי צילום עיריית פתח תקוה

המקלט אחרי הפינוי צילום עיריית פתח תקוה

בשל כך, פסק שופט בית משפט השלום, עודד מורנו, כי יש לפנות את המקום. "בשים לב להחלטה הקודמת ואישורי המסירה למשיבים, אשר לא הגיבו להחלטות בית המשפט כולל להחלטה על התייצבות לדיון היום על מנת לאפשר להם לשטוח את טענותיהם, ככל ויש כאלו, אני נעתר לבקשה ומורה על צו הפסקה שיפוטי במקרקעין נשוא הבקשה שבפניי. משטרת ישראל תסייע במימוש הצו".
בתמונות שהוציא הבוקר ראש העיר רמי גרינברג ניתן היה לראות את המקום לפני ואחרי הפינוי, כשלפני כן הוא כלל מיטה, טלוויזיה ומוצרים נוספים שהיו בחדר, ואילו הבוקר פונו כל הרהיטים והמקלט חזר לקדמותו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר