הצפות שהיו ברחוב השומר בדצמבר. צילום באדיבות התושבים
הדירה בזמן ההצפות בדצמבר. צילום באדיבות המשפחה

הדירה בקרית אלון הוצפה, הרכוש ניזוק, הפיצוי הכספי לא הגיע

אם חד הורית שדירתה הוצפה בדצמבר בגלל עליית נחל שילה על גדותיו, פעלה לפי ההנחיות והגישה לעירייה קבלות בסך 3,000 שקלים על בגדים ומשחקים של בנה הפעוט שיצאו מכלל שימוש. מאז היא מחכה לכסף

פורסם בתאריך: 4.4.19 10:25

בחודש דצמבר האחרון, הוצפו מספר בתים ברחוב השומר בשכונת קריית אלון בגלל עליית נחל שילה על גדותיו. במשך מספר שעות פעלו טרקטורים עירוניים וביוביות בשטח על מנת לנקז את המים ולשאוב את המים מהבתים, כל זאת בזמן שגם כוחות כיבוי והצלה היו במקום. רק בשעות הקטנות של הלילה חזר המצב לקדמותו. בסיום ההצפות, התבקשו התושבים במקום להגיש לעירייה קבלות עבור הנזקים שנגרמו להם והובטח להם שתוך זמן קצר הנושא יטופל.

הצפות שהיו ברחוב השומר בדצמבר. צילום באדיבות התושבים

הדירה בזמן ההצפות צילום באדיבות המשפחה

הצפות שהיו ברחוב השומר בדצמבר. צילום באדיבות התושבים

הדירה בזמן ההצפות

אך לטענת תושבת העיר, למרות הזמן שחלף, הכסף טרם הועבר להם. "הבת שלי היא אם חד הורית בת 19 שהתגוררה במקום עם הבן שלה", מספרת האם.  "המים הציפו את הבית שלה ואת הארונות. הבגדים והמשחקים של הילד, כולל טרמפולינה חדשה נזרקו לפח. ביקשו מאיתנו להגיש קבלות ואני הגשתי הוצאות על סך 3,000 שקלים ששולמו על ידי ורק עבור דברים ששילמתי ורכשתי עבורה, לא ביקשתי פיצוי על עוגמת נפש ועל ימי חופש שלקחתי, רק על הרכוש שניזוק. הבת שלי התגוררה שם בשכירות ולאחר האירוע עברה לדירה אחרת כך שנוספו לה גם עלויות שכירות נוספות, אבל גם את זה לא ביקשתי. אבל לצערי בעירייה משום מה מתעלמים מאיתנו. שלחתי מיילים והודעות ואף אחד לא מגיב. אותו לילה היה גהינום, בלגן שלם, ובעירייה אמרו לנו להגיש את כל הניירות, אבל מהרגע שהגשנו, אף אחד לא מתייחס לכך. זה מאוד לחוץ לנו כלכלית ואני מאוד מקווה שיעזרו לנו במהרה".

תגובת דוברות העירייה: "למרות שאין מדובר באחריות העירייה אלא באחריות של רשות הניקוז לתחזוק הנחל שעלה על גדותיו, פעל ראש העיר באופן מיידי והנחה את עובדי העירייה לתקן את הליקויים ולטפל בתושבים לרבות בניקיון, תיקונים ודיור חליפי. כל המסמכים והדרישות הועברו לחברת הביטוח של העירייה ובימים אלה היא בוחנת את נסיבות האירוע והאחריות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר