אם המושבות צילום זאב שטרן
אם המושבות צילום זאב שטרן

תחנת ניטור מתקדמת תוצב באם המושבות

התחנה החדשה תבדוק טווח רחב יותר של מזהמים, והיא תחליף שתי תחנות קודמות, אחת הפסיקה לפעול בגלל בעיה תקציבית והשנייה הועברה למקום אחר בעיר

פורסם בתאריך: 2.4.19 14:35

בקרוב מאוד צפויה לקום באזור אם המושבות תחנת ניטור מתקדמת שתחליף את תחנות הניטור שהפסיקו לפעול, או הועברו לאזור אחר בעיר. את ההחלטה על כך קיבל ראש העירייה רמי גרינברג, והנושא אף תוקצב על ידי העירייה. זאת על מנת למדוד את זיהום האוויר ופליטת המזהמים מהמפעלים באזור סגולה, כחלק מהמאבק הכולל בתחום זיהום האוויר.
כזכור, באזור אם המושבות היו שתי תחנות ניטור, אחת בוטלה בשל מחסור בתקציב, והשנייה הועתקה למקום אחר בעיר. בעירייה ציינו בעבר כי התחנות ממילא לא בדקו את החומרים שלכאורה נפלטים מהמפעלים באזור. כעת המטרה היא להציב תחנה מתקדמת יותר.
"אין אבן שאנחנו לא הופכים, אנו מקיימים על זה ישיבות שבועיות, פועלים בכל דרך, אין דבר שאנחנו לא עושים כדי לתת לתושבי אם המושבות, נווה גן, נווה דקלים וכל האזור, איכות חיים", אמר גרינברג, "מאז שנבחרנו התחלנו לקדם תב"ע, הלכה למעשה, בכל הנוגע לשינוי הפעילות בסגולה כדי לא לאפשר שם מפעלים מזהמים, ואף התייצבתי בבית המשפט אל מול השופטת והסברתי לה על חשיבות העניין. לקחנו מומחים שיבדקו את הנושא. כעת, לאחר בדיקה של תחנות הניטור הקיימות והבנה שהן אינן נותנות מענה, לקחנו מומחים והבאנו הצעה למועצה להקים תחנת ניטור משוכללת שבוחנת טווח רחב הרבה יותר של חומרים. זאת כדי לתת לתושבים ביטחון, שיידעו מה המצב והאם יש סיבה לדאגה ואיך ניתן לטפל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר