כיכר קובלנץ כפר גנים ג צילום באדיבות התושבים
כיכר קובלנץ כפר גנים ג צילום באדיבות התושבים

גם אתם ראיתם מקומות בהם אין גינון ויש הזנחה?

במספר מקומות בעיר, בעיקר בשכונת כפר גנים ג', ניתן לראות צמחייה פראית והזנחה מאחר ולא בוצע גינון מזה זמן. בעירייה מסבירים שנבחר קבלן גינון חדש במכרז והם מקווים שהפער יודבק בתוך מספר שבועות

פורסם בתאריך: 3.4.19 10:09

היעדר גינון בתקופה האחרונה בחלק מהכיכרות בשכונת כפר גנים ג', גרר השבוע גם תלונות בנושא, כאשר אותה טענה חוזרת על עצמה: לאחרונה לא בוצע גינון בשכונה והדבר נראה לעין. טענה דומה עלתה ממקומות נוספים בעיר, כמו למשל ברחוב הרב מלכה. בבדיקה התברר שהטענה נכונה. בחלק מהמקומות בכפר גנים ג' ניתן לראות עשבייה בתוך הצמחייה, בעיקר בכיכר קובלנץ אך גם במקומות נוספים. אחד מהתושבים הפעילים בשכונה ציין: "זה קיים בעוד מקומות בעיר, אבל אני גר בכפר גנים ורואה את כל פעם שאני נוסע בשכונה. בכפר גנים ג' רואים למשל היעדר גינון בכיכר קובלנץ, שמוכר גם בשם כיכר הסוסים. גם ברחוב העצמאות רואים באי תנועה צמחייה פראית, וכך גם בכיכר גורן רואים שמזה שמן לא היה גינון. להערכתי יש שינוי כלשהו עם קבלן הגינון בעירייה ולכן יש כרגע היעדר גינון בשכונה. חבל שבשכונה כמו כפר גנים יש בעיות בנושא זה, ומי שנוסע בה רואה שלא נעשה גינון. אני נוסע בערים אחרות ולא נתקל במקרים כאלה".

אי תנועה ברחוב הרב מלכה

תגובת העירייה: "בשבוע שעבר הסתיים בהצלחה מכרז חדש לאחזקת גנים במספר אזורים בעיר, ביניהם גם בכפר גנים. קבלני גינון חדשים שזכו במכרז הונחו להיכנס לעבודה כבר השבוע ואנו מעריכים כי במהלך החודש נדביק את הפיגור שנוצר. לשמחתנו מאחר וירדו גשמי ברכה אין נזקים לגינון.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר