סיגלית הלל יארק
סיגלית הלל יארק

תפקיד חדש בעירייה: סגנ/ית מנהל מינהל החינוך, סיגלית הלל יאראק תמלא אותו עד למכרז

הלל יאראק עובדת בעירייה כ-23 שנה בתפקידים שונים באגף החינוך. בתוך מספר חודשים אמור להתפרסם מכרז לתפקיד

פורסם בתאריך: 6.4.19 18:38

תפקיד חדש באגף החינוך בעירייה: סגנ/ית מנהל מינהל החינוך. את התפקיד תמלא בחודשים הקרובים, עד שיתפרסם מכרז לתפקיד, מנהלת האגף לחינוך יסודי בעירייה, סיגלית הלל יאראק, שמקווה כמובן לזכות במכרז ובתפקיד באופן קבוע. זאת לצד המשך עבודתה כמנהלת האגף היסודי. הלל יאראק היא בעלת תואר ראשון ושני בהצטיינות מאוניברסיטת בר אילן במינהל חינוכי ובעלת תואר ראשון נוסף במשפטים.
הלל יאראק החלה לעבוד בעיריית פתח תקווה לפני כ-23 שנה, בתחילה כמנהלת מחלקת פרויקטים פדגוגיים באגף היסודי, בהמשך כסגנית מנהלת האגף, במסגרת זו הקימה את האגף לחינוך מיוחד, אותו ניהלה במשך מספר שנים. ב-12 שנים האחרונות היא מנהלת את האגף היסודי. לאורך השנים פיתחה הלל יאראק תכניות רבות, ביניהן תכנית ארצית לתלמידים מחוננים יוצאי אתיופיה, תכנית בחירה מבוקרת בעיר של אזורי הרישום וזכתה לשבחים רבים מעמיתיה בעיר ובמשרד החינוך. במשמרת שלה, בתי הספר הוברמן, קפלן ונצח ישראל זכו בפרסי חינוך ארציים ומחוזים, היא ייצגה את מדינת ישראל בכנס מינכן לדמוקרטיה בגרמניה ואירחה בעיר משלחת של נציגים בכירים ממינכן, אשר כללה מנהלים, מורים ועוד, שהגיעו ללמוד על שילוב ילדי מהגרים וילדי עולים במערכת החינוך העירונית. בכל ראיון בו צוטטה, ציינה הלל יאראק שהם עושים מאמצים רבים לשלב כל תלמיד באשר הוא, שהיא מאמינה בשוויון הזדמנויות מלא ויצירת תנאים מיטביים לכל ילדי העיר ובתפיסה שהילד באשר הוא, נמצא במרכז וצריך לחזק ולהעצים אותו.

הלל יאראק אמרה: "אני רואה בתפקיד זה הזדמנות להגשמת משנתי החינוכית ולהבאה לידי ביטוי של ניסיוני המקצועי במוטת השפעה רחבה יותר – חינוך זה לא עבודה – זו שליחות ערכית שאתגרים רבים בצידה, אני מאמינה שאוכל להם".

ראש מינהל החינוך, רון כץ, אמר: "אני שמח על כך שעובדת מקצועית ומסורה שצמחה במערכת מקבלת את ההזדמנות להוביל יחד איתנו את המינהל למחוזות ופסגות נוספים".

כאמור, בתוך מספר חודשים אמור להתפרסם מכרז לתפקיד. הלל יאראק מתכוונת לגשת למכרז, בהמשך יתברר מי יתמודדו מולה על האפשרות לכהן כסגן או סגנית של מנהל מינהל החינוך בעירייה, רמי הופנברג.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר