כיכר בן חור
כיכר בן חור

הבן נדרס בדיוק במקום בו דרש אביו פסי האטה

בנו של טירן נדרס בדרך לחטיבת גולדה, בסמוך למפגש הרחובות זאבי ובן חור. "הילד עבר טראומה קשה וספג פגיעות בגוף, אני מאמין שאם היו פסי האטה זה לא היה קורה", אומר האב

פורסם בתאריך: 7.4.19 18:16

ביום רביעי נפגע תלמיד כיתה ח' מרכב סמוך לחטיבת גולדה בשכונת אם המושבות החדשה. לטענת האב, כבר לפני שלוש שנים הוא התלונן במוקד העירוני שאין לפני בית הספר פסי האטה, אך דבר לא השתנה. השבוע, כשהתקשר למוקד לאחר התאונה, התשובה שקיבל היא שהמהנדסים של העירייה לא רואים לנכון שצריך להוסיף במקום פסי האטה.

"הבן שלי היה בדרך מהבית לכיוון בית הספר", מספר טירן, אב לילד בן 14, תלמיד כיתה ח' בחטיבה. "סמוך לרחוב בן חור פינת רחבת זאבי, רכב שהגיע במהירות פגע בו, אני מאמין שאם היו פסי האטה זה לא היה קורה. הילד עבר טראומה קשה וספג פגיעות בגוף. אני ואשתי הפסדנו כמה שנים מהחיים והרגשה הכי מגעילה שיכולה להיות כשרואים את הילד שלך באמבולנס מובהל לבית החולים. לצערי, הבן שלי הוא לא היחיד שנדרס במעבר חצייה הזה, אבל מבחינת העירייה, הוועדה לא ראתה לנכון שצריך לשים פסי האטה וזה רק עניין של זמן עד שיתרחש אסון אמיתי", הוא אומר.

האב מוסיף שהוא פרסם פוסט בפייסבוק בנושא וקיבל מספר פניות, כולל של ראש העירייה רמי גרינברג, שהבטיח שיטפלו בכך. "בינתיים לא קרה כלום. והפתרון זה רק לשים פסי האטה סמוך לכיכר, אני מקווה שהפעם יבינו שזו חובה".

פסי ההאטה ברחוב בן חור צילום דוברות העירייה

בתגובה לדברים ציינו בדוברות העירייה כי "קיימים פסי האטה שאושרו בוועדת תנועה בשני כיווני הנסיעה", ואף צרפו תמונות. עוד ציינו כי "במערכת העירונית קיימת בקשה נוספת לפסי האטה הרשומה לדיון בוועדת תנועה השבוע".

בתגובה לדברים האלה אמר האב כי פסי ההאטה אותם ציינו בעירייה מצוים כ-200 מטר ממעבר החציה והדגיש כי יש צורך בפסי האטה נוספים קרובים יותר למעבר, כפי שציין בפניותיו לעירייה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר