משה פישר בשטח הבניה בכפר סירקין. צילום: זאב שטרן
משה פישר בשטח הבניה בכפר סירקין. צילום: זאב שטרן

מטה המאבק נגד תוכנית המתאר בסירקין במגעים להצטרף למטה מאבק ארצי

מטות המאבק בתוכניות המתאר של תושבי פתח תקווה, הרצליה, כפר סבא, הוד השרון ורמת השרון פועלים להקמת מטה מאבק משותף שיפעל ברמה הארצית. משה פישר, יו"ר מטה המאבק נגד הבניה בסירקין, מספר על היוזמה

פורסם בתאריך: 31.7.17 07:31

מטות המאבק בתוכניות המתאר של תושבי פתח תקווה, הרצליה, כפר סבא, הוד השרון ורמת השרון פועלים להקמת מטה מאבק משותף שיפעל ברמה הארצית. בימים האחרונים מתקיימים מגעים בניסיון לאחד כוחות למטה מאבק אחד, שיפעל במשותף ובממשקים שמתאימים לכל עיר ועיר, במטרה לשנות את תכניות המתאר. כבר השבוע צפויה להתקיים פגישה של מטה המאבק של הוד השרון עם מטה המאבק של פתח תקווה.

"מדובר בהתאגדות ראשונית של כמה גופים מוניציפליים ואנשים שפעילים באזורים שלהם", אומר משה פישר, יו"ר מטה המאבק נגד תוכנית המתאר בסירקין, "אני עכשיו עובד על זה. מדובר במאבק נגד בניה אגרסיבית. יש מצוקות אמיתיות בכל המרחבים והערים האלו. יש לי קשר עם אנשים באזורים הקרובים וגם באזורים רחוקים יותר כמו חדרה. יש היום הרבה יותר תשומת לב לכך שיש בניה ללא תשתיות. מחרתיים תהיה אצלי פגישה של המטה מהוד השרון שהוא קרוב יותר לפתח תקווה, אחרי זה נוכל לראות. המקרה של סירקין הוא מקרה ייחודי כי לאזור שלנו יש את המצוקות הייחודיות שלו".

כזכור, לאחרונה מנהלים מטה המאבק ועיריית פתח תקווה מאבק סביב הבניה בבסיסי סירקין אל מול משרד הממשלה בדרישה לספק פתרונות תחבורה טרם תחילת הבניה, ולא במהלכה. החשש הוא שאלפי יחידות הדיור שיבנו יגרמו לפקקי ענק, שקיימים באזור כבר קיום.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר