רחוב יונה מתוך הסרטון, צילום אהוד בן יהודה

ראש בראש: רמי גרינברג ואהוד בן יהודה (וידיאו)

בתקופת מערכת הבחירות היה בן יהודה פעיל של גרינברג והרבה לבקר את איציק ברוורמן, עתה הוא יוצא נגד גרינברג בטענה שנמשכת ההזנחה של שכונת שעריה. לשכת ראש העיר: הוא פועל ממניעים אישיים ולא ענייניים

פורסם בתאריך: 22.4.19 15:24

אחד מהתושבים בפעילים בשכונת שעריה, אהוד בן יהודה, aהיה גם אחד הפעילים המרכזיים של רמי גרינברג במערכת הבחירות האחרונה והרבה לבקר את איציק ברוורמן, שינה כיוון באופן מפתיע. בן יהודה יוצא עתה נגד גרינברג, וטוען שיש הזנחה בשכונה. גרינברג מצידו אומר שהוא מבצע מהפיכה ומשקיע בכל שכונות העיר, וטוען שבן יהודה פועל ממניעים אישיים ולא ענייניים.
בן יהודה פרסם סרטון בו ניתן לראות את מצבו העגום של רחוב יונה בשעריה. למלאבס אומר בן יהודה: "אני ועוד כמה מתושבי השכונה היינו פעילים טובים של רמי, ולכן אנו מצפים שיעדכן אותנו לגבי השכונה. למשל סניף בני עקיבא בשעריה, שלפחות יעדכן אותנו לגבי מה שהולך להיות שם. אנו מבינים שרוצים לחלק את הסניף לשניים ולהכניס לשם את המינהלת של השכונה. מעבר לכך, רמי ממשיך את מה שברוורמן החל, והולכים להקים בית אבות שלישי ברחוב כנסת ישראל.

צפו בסרטון שצילם בן יהודה ברחוב יונה:

על מצב התשתיות בשכונה אומר בן יהודה: "כבישים חדשים לא סוללים. צילמתי ברחוב יונה למשל, או ברחוב קיש. התושבים פשוט מתחננים להתחדשות. גם קיר אקוסטי לאורך כביש 40, מרחוב רות עד רחוב שלמה, לא בונים וככה לא מקלים על הסבל של התושבים. אמרתי שאם עד סוף מאי לא נראה כבישים או שיפור בתשתיות או כיכרות חדשות, אז נתחיל במחאה של שלטים בשכונה נגד ראש העיריה והעירייה. לא ייתכן שבאם המושבות יאבקו נגד המפעלים שם ויצאו נגדם להליך משפטי, ואצלנו לא נלחמים על כלום".
על כך שהיה פעיל של גרינברג ובתקופת מערכת הבחירות הרבה לבקר את ברוורמן, אמר בן יהודה: "אני על כתובה חתמתי רק עם אשתי. אם לא מעדכנים אותנו לגבי בני עקיבא ולא עושים שינויים בשעריה, אז אני פועל. גרינברג התקשר אלי יום לאחר הבחירות כדי להגיד לי תודה, ומאז כלום. נכון שהיו ביני לבין רמי הבנות ורציתי להתמנות לוועדות עירוניות כמו וועדת התנועה או ועדה עירונית אחרת, אבל כל זה כדי לקדם את השכונה, שום דבר לא בשביל עצמי".

תגובת לשכת ראש העיר: "ראש העיר רמי גרינברג מבצע מהפכה משמעותית בכל העיר, כולל בשכונות הדרום, שלא נעשתה שנים רבות. כך לדוגמא, העירייה מכשירה את בית הספר מפתן לרווחת התושבים, זאת לאחר שבמשך כמה שנים הפך למבנה נטוש. כמו כן, העירייה משדרגת את המבנה העירוני שמתקיימת בו פעילות של בני עקיבא. בימים אלה משודרגת הגינה הציבורית והכיכרות, מבוצע שדרוג בכבישים ואף מקודמת התחדשות עירונית. החזרנו את אירועי יום העצמאות לשכונות הדרום וישנן עוד פעולות רבות ומקיפות. אהוד בן יהודה לא מבקר ממניעים מקצועיים, אלא אישיים. יש לנו תחושה שבמידה והיה מקבל ג'וב בעירייה, אז היה מהלל ומשבח ולא מעביר ביקורת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם את מעט השימחה שהיית לתושבים בפורים וביום העצמאות ביטל מר גרינברג.הבטיח הבטחות עד השמיים על שיקום מרכז ומאכזב בגדול.

  2. מרכז העיר

    רוצים לחגוג כמו כל שנה את יום העצמאות .בגדול בפארק הגדול .גרינברג הבייתה אתה מאכזב את התושבים שבחרו בך בטעות.

  3. מרגונינסקי יחיאל ודינה

    העיר לא ניראתה יותר נקיה ורואים את העבודה בשטח כל הכבוד לראש העיר

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר