הסרת עמודי חניה ברחוב חברון
הסרת עמודי חניה ברחוב חברון

אחרי סכסוך מתמשך בין השכנים: העירייה הסירה את העמודים ברחוב חברון בשעריה

הרחוב הצר היה חסום לכניסת רחבים כדי לא לסכן את הולכי הרגל, אך במהלך השנים הוא הוסר על ידי אלמונים והותקן שוב על ידי העירייה. אתמול הוא הוסר על ידי העירייה לתדהמת דיירים ברחוב

פורסם בתאריך: 18.5.19 08:16

עמודי החניה ברחוב חברון בשעריה הוסרו אתמול שוב, אך הפעם לא כחלק מסכסוך שכנים מתמשך, אלא על ידי העירייה. כעת שוב יוכלו תושבים מהרחוב להיכנס ולחנות בשטח שיועד להולכי רגל ובכך לסכנם.

מדובר בהיסטוריה של סכסוך שכנים. במשך שנים חנו דיירים בתוך הרחוב שבו ישנה כניסה רק להולכי רגל, בשלב מסויים הציבה העירייה עמודים כדי למנוע כניסה של רכבים פנימה. בחודש נובמבר 2018 העמודים שהיו בכניסה לרחוב הוסרו על ידי השכנים, ושוב רכבים נכנסו פנימה. בעירייה ציינו אז כי אגף תנועה ובטיחות לא הסיר את העמודים ברחוב, ושבשיחה עם מנהל מחלקת תנועה ותפעול עולה כי מדובר בסכסוך שכנים ושהם יביאו את נושא הצבת העמוד במקום לדיון חוזר בוועדת תנועה. לאחר מכן הוחזר עמוד חניה בכניסה לרחוב שמנע את כניסת הרכבים וחניה בשטח רחוב חברון ובכך החזיר אותו להולכי הרגל.

אלא שאתמול מתברר, הגיע רכב של העירייה למקום והסיר את עמוד החניה, מה שיאפשר שוב לכלי רכב לחנות בתוך הרחוב. "הבוקר הגיע רכב מטעם העירייה והסיר את עמוד החניה", אומר אחד מתושבי הרחוב, "זה אותו קבלן שהציב את העמוד לפני שנה. שוב פעם מזיזים את העמודים ומאפשרים לרכבים להיכנס לרחוב שמיועד להולכי רגל. לא ברור איך החליטו על כך שכן רק וועדת התנועה מוסמכת לדון בנושא. מדובר ברחוב להולכי רגל בלבד, ולא מיועד לכניסה של מכוניות".

תגובת העירייה: "הבקשה לביטול עמוד חסימה ברחוב חברון 6 נבדקה, נדונה בוועדת תנועה, אושרה כחוק ובוצעה בשטח".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר