תלמידי חטיבת ברנר מניחים מכתבים לנופלים
תלמידי חטיבת ברנר מניחים מכתבים לנופלים

פרויקט ההנצחה המיוחד של תלמידי ברנר בבית העלמין הצבאי בסגולה

347 חללים בני העיר פתח תקוה קבורים בבית העלמין הצבאי בסגולה. התלמידים כתבו מכתבים אישיים לכל הנופלים והניחו אותם אתמול על הקברים

פורסם בתאריך: 8.5.19 09:25

חטיבת ברנר מקיימת גם השנה את פרויקט "לנצח אחים", שבמסגרתו תלמידי החטיבה כותבים מכתבים לנופלים בני העיר פתח תקווה במערכות ישראל ולוקחים חלק בפעילויות להנצחת זכרם. התלמידים הגיעו אתמול, יום שלישי, ערב יום הזיכרון, לבית העלמין הצבאי בסגולה במסגרת פרויקט ההנצחה והניחו על כל קבר מכתב אישי אותו כתבו לנופל ולבני משפחתו.
את הפרויקט מובילה זו השנה השנייה בחטיבה צפי טייר, מחנכת כיתה ז', שמספרת שכל תלמידי החטיבה לקחו חלק בפרויקט. מספר שבועות לפני ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה, נחשפו וחקרו התלמידים את הסיפור האישי של כל אחד מ-347 הנופלים הקבורים בבית העלמין הצבאי סגולה בעיר ואשר שמם מופיע באתר יזכור. את המכתב ונר הנשמה, מניחים התלמידים המלווים בצוות בית הספר על הקברים לפני יום הזיכרון, לםפני שהמשפחות פוקדות את קברי יקיריהן ביום הזיכרון עצמו.

תלמידי חטיבת ברנר מניחים מכתבים לנופלים

תלמידי חטיבת ברנר מניחים מכתבים לנופלים

"הגעתי לפרויקט דרך פרסום בפייסבוק", מסבירה טייר, שמציינת שבשנה שעברה התלמידים כתבו מספר קטן של מכתבים. "השנה היה לי חלום לכסות את כל החלקה הצבאית במכתבים ואכן בעזרת צוות המורים וכלל התלמידים בחטיבה החלום התגשם ו-347 מכתבים נכתבו והונחו בכל הקברים. "הפרויקט מיושם במספר ערים ברחבי הארץ, ובפתח תקווה כאמור מובל על ידי חטיבת ברנר. הועברו שיעורים בכיתות וחשפנו את התלמידים לפרויקט. ההיענות הייתה מיידית וכל תלמידי החטיבה כתבו מכתבים מרגשים, מלאי הכרת תודה והערכה לחיילים ולבני משפחותיהם. בשנה שעברה חלק מהמשפחות של הנופלים אף יצר קשר עם בית הספר להודות לתלמידים. מבחינתי כתיבת המכתבים זו הגשמת חלום וצעד נוסף בחינוך הילדים להכרת הטוב ועל כך אני מודה", היא מסכמת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משה

    למסעדת אחלה תבורכו על המחווה שאתם עושים לחיילים ולקוחות הבטחון, אין עליכם כל הכבוד.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בית ספר ברנר הוא מיוחד כל הברכות מגיע לכם, אתם עושים עבודת קודש.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר