סמ"ר אביב לוי ז"ל
סמ"ר אביב לוי ז"ל

"יש בבית המון עצבות, שהחליפה את השמחה שהייתה כאן"

סמ"ר אביב לוי ז"ל שנהרג מירי צלף בגבול רצועת עזה ביולי האחרון, נהג להשתתף במירוץ לזכרו של אבי גרינצוויג ז"ל, שנהרג בצוק איתן. לאחר מותו של אביב ז"ל, המירוץ שמקיים תיכון גולדה הוא לזכר שניהם. אחותו של אביב, נוי, כתבה שיר מצמרר לזכרו (וידיאו)

פורסם בתאריך: 8.5.19 14:11

מותו של אביב לוי ז"ל בחודש יולי האחרון בגבול רצועת עזה, מירי צלפים, הותיר משפחתו במצב קשה מאוד. מבית שמח שאביב וחבריו היו נמצאים בו, הם הפכו לבית עצוב. יעקב לוי, אביו של אביב, סיפר השבוע על הכאב הגדול ועל הקצון להנציח את בנו. "הבית שלנו היה מאוד שמח, ומלא חברים שנכנסים ויוצאים כל הזמן", הוא מספר, "מאז מותו הבית הפך להיות עצוב, ויש המון עצבות, שהחליפה את השמחה. זה חלל שנוצר וככל שהזמן עובר רק מתגעגעים יותר. כל הבית השתנה. כל המרקם של הבית שונה כעת. החברים שלו עדיין מגיעים אלינו והמפקדים שלו מלווים אותנו. הבת שלי נוי אפילו כתבה שיר לזכרו של אביב".

השיר המרגש שכתבה נוי, אחותו של אביב, לזכרו:

 

סמ"ר אביב לוי ז"ל צילום מתוך הפייסבוק

סמ"ר אביב לוי ז"ל צילום מתוך הפייסבוק

האב מספר על המגעים להנצחת בנו: "יש מגעים להנציח את שמו. התחברנו מאוד לקהילת בראשית באם המושבות ויש מגעים עם חברי הקהילה ואולי תהיה הנצחה. זה לא סגור, אבל זה משהו שהוא על הפרק. אנחנו מאוד רוצים את זה. מעבר לכך, יש מירוץ שנעשה בתיכון גולדה שבו למד אביב, על שמו של אבי גרינצווייג, שנפל בצוק איתן. כעת הפכו את המירוץ לזכר שניהם. בזמנו אביב אפילו השתתף במירוץ לזכרו של גרינצוויג. הם קבורים סמוך אחד לשני בבית העלמין בסגולה".

אבי גרינצוויג ז"ל

אבי גרינצוויג ז"ל

סמ"ר אביב לוי נהרג בחודש יולי 2018 מפגיעת צלף ברצועת עזה, והיה לראשון שנהרג בגבול מאז צוק איתן. הוא שירת בגבעתי והיה בן 20 במותו. אביב אהב מאוד את הצבא. "אביב היה ילד מאוד שמח, והוא גילם את הצבא הישראלי והערכי", אומר יעקב, "היו לו ערכי רעות ואחווה וערבות הדדית. הוא מאוד אהב את הצבא והיה מה שנקרא מורעל. הוא דיבר צבא בבית והחמיא מאוד למפקדים שלו. בצבא רצו שהוא ייצא לקצונה, אך לבסוף רצו להחתים אותו שנה קבע. היום החברים שלו כבר השתחררו. חלקם עדיין מחפשים את עצמם, אבל אביב כבר לא יהיה חלק מהתקופה הזאת של אחרי הצבא".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר