אבישי והב

יו"ר יד לבנים בפתח תקוה: "אם אין מורשת אין הנצחה ואם אין הנצחה לא נזכור את הנופלים"

יו"ר סניף יד לבנים בעיר, אבישי והב, מספר בכאב על אחיו שנפל במלחמת שלום הגליל, ומדבר על חשיבות ההנצחה. 856 חללי צה"ל ו-66 חללי פעולות איבה מפתח תקווה נפלו במהלך השנים

פורסם בתאריך: 7.5.19 21:25

856 חללי צה"ל ו-66 חללי פעולות איבה מהעיר פתח תקווה נפלו במהלך השנים. ערב יום הזיכרון שוחחנו עם יו"ר סניף יד לבנים ונציג המשפחות השכולות בעיר, אבישי והב, שאומר: "יום הזיכרון הוא תקופה מאוד קשה ומאוד כואבת וכל שנה זה מחזיר אותי לרגע שאחי עשהאל (אסי) והב נהרג. הפצע לא מגליד לעולם. אחי נהרג ב-ל' בניסן לפני 36 שנה במלחמת שלום הגליל והוא בן 20 שנה בלבד. זה פצע שאני סוחב עד יומי האחרון. הייתי בן 29 כשהוא נפל והכאב הוא גם על אמא שלי שהשכול היכה בה פעמיים, אחיה נפל במלחמת יום הכיפורים וכעבור 10 שנים הבן שלה נפל. זה כאב שלא נתפס".

והב מספר על פעילות הסניף בימים האחרונים, לקראת יום הזיכרון: "לקראת יום הזיכרון ראש העיר רמי גרינברג ונציגי יד לבנים עושים סבב בין מספר משפחות שכולות, אנחנו לוקחים חלק במספר טקסים ברחבי העיר ובעיקר מקיימים פעילות הנצחה – לזכור ולא לשכוח – כי בלעדיהם אנחנו לא היינו פה. המטרה שלנו בתוך הארגון זה חינוך, מורשת והנצחה, אם אין חינוך אין מורשת ואם אין מורשת אין הנצחה ואם אין הנצחה לא נזכור את הנופלים. השנה אנחנו הולכים לעשות אלבומי נופלים ולהמשיך לעשות פעילויות למשפחות".

והב מבקש להודות לכל אלו שמסייעים בפעילות החשובה, "לראש העיר רמי גרינברג שדלתו פתוחה בפני המשפחות השכולות, ליעקב פישר יו"ר הוועד המנהל של בית יד לבנים שתומך ודואג להם, וכמובן לתמי קפאח מנהלת סניף יד לבנים שעושה ימים ולילות לרווחת המשפחות השכולות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר