הפארק הצפוני בנווה גן. צילום זאב שטרן
הפארק הצפוני בנווה גן. צילום זאב שטרן

חם בחוץ, אבל בפארק הצפוני בנווה גן עדיין מחכים להצללה

תושבים מתלוננים על כך שההצללה שהוסרה בחורף עדיין לא הותקנה מחדש ולא ניתן לשהות בשעות היום עם הילדים בפארק, המשרת אוכלוסייה רבה. העירייה: ההצללה תוחזר בקרוב

פורסם בתאריך: 15.5.19 17:59

בעוד מזג האוויר השבוע חם ושרבי, מתלוננים תושבים בנווה גן על היעדר הצללה בפארק הצפוני של השכונה, מה שאינו מאפשר להם לשהות בו עם הילדים במהלך שעות היום. הפארק הצפוני של השכונה נמצא בסמוך לפרויקט פייב, אך הוא משרת תושבים מכל האזור, והוא אחד הפארקים המרכזיים של השכונה. נושא ההצללה ידע בעבר לא מעט שינויים, ומחלוקות עסקיות שגרמו להסרתו באופן חד צדדי. בימים אלו אין הצללה בגן, וזאת לא בשל מחלוקת, אלא כי היא טרם הושבה לאחר שהוסרה לתקופת החורף כדי למנוע נזקים.
"אי אפשר לשהות במקום כרגע במהלך היום", אומרת אחת מתושבות השכונה, "במהלך החורף כשהשמש עוד לא חזקה אפשר עוד היה להסתדר שם, אבל עכשיו אי אפשר. בשעות הצהריים השמש חזקה מאוד ואי אפשר לשהות שם עם הילדים. מי שרוצה להגיע לשם שלא בשעות הערב לא יכול פשוט. אין איפה להסתתר מהשמש וגם הילדים לא יכולים לשהות שם בלי הצללה. אני למשל לוקחת את הבת שלי לגינה אחרת שיש בה הצללה, אבל זה לא בסדר, כי בעבר הייתה שם הצללה והיא הוסרה".

פארק הצפון נווה גן. צילום זאב שטרן

הפארק הצפוני בנווה גן. צילום זאב שטרן

רועי פן, חבר מועצת העיר ותושב השכונה, מציין: "תמיד במהלך החורף מורידים את את ההצללה כי יש רוחות חזקות שמתנקזות לפארק ויש חשש שהרוחות יגרמו לנזק להצללה. בתקופת האביב בדרך כלל מחזירים את ההצללה. אני מאמין שבקרוב יחזירו את ההצללה".
תגובת דוברות העירייה: "בחודשים האחרונים הנחה ראש העיר על  שדרוג של גנים ציבוריים רבים כולל החלפת מתקנים והתקנת הצללה, במקומות שלא היה קיים קודם לכן. לגבי הגנים בהם הוסרו בחורף ההצללות, הדבר נעשה על מנת למנוע התבלות וקריעה של ההצללה בשל רוחות וגשמים עזים, בחלק מהמקומות הצללות נהרסו בעקבות וונדליזם. בכל מקרה במקומות בהם הוסרו ההצללות הם יותקנו בשנית בזמן הקרוב".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר