צעיר שנפצע בינוני מתאונה עם האופניים החשמליים. צילום דוברות איחוד הצלה
צעיר שנפצע בינוני מתאונה עם האופניים החשמליים. צילום דוברות איחוד הצלה

שוב זה קרה: צעיר בן 18 נפצע בתאונה בין אופניים חשמליים לרכב

הצעיר נפצע בינוני, התאונה אירעה בערך בשעה 06:00 ברחוב הערבה. נסיבות התאונה נבדקות. רק השבוע חשפו באור ירוק נתון מדאיג על עלייה גדולה במספר הנפגעים בתאונות אופניים חשמליים בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 14.5.19 08:55

מדוברות איחוד הצלה מחוז מרכז נמסר הבוקר בערך בשעה 06:00 על תאונה עם מעורבות אופניים חשמליים ורכב פרטי שאירעה ברחוב הערבה בפתח תקווה. צוות אמבולנס של איחוד הצלה וחובשים באיחוד הצלה סניף פתח תקווה העניקו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לרוכב האופניים החשמליים, צעיר בן 18, שנפצע באורח בינוני. נסיבות התאונה בבדיקה.

יצוין כי רק השבוע חשפו באור ירוק נתון מדאיג, לפיו ישנה עלייה של עשרות אחוזים באנשים שאושפזו לאחר שנפגעו בתאונות אופניים חשמליים בפתח תקווה, בשנה אחת.
למעשה, בשנת 2018 ישנה עליה של 27 אחוזים לעומת השנה שקדמה לה. בפתח תקווה אושפזו 19 בני אדם בשנת 2018 בעקבות תאונות אופניים חשמליים, מדובר בעליה של 27% בהשוואה לכמות המאושפזים בשנת 2017, שבמהלכה אושפזו בעיר 15 בני אדם. בכל שנת 2018 אושפזו בבתי החולים בארץ 864 בני אדם לאחר שהיו מעורבים בתאונת אופניים חשמליים.
בעמותת אור ירוק טוענים כי מדובר באוזלת יד של הרשויות: "בכל שנה יותר ויותר בני אדם נפגעים בתאונות עם אופניים חשמליים וזו תוצאה של אוזלת היד של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים וגרירת רגליים במשך שנים רבות", אומר ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק, "היפגעות רוכבי האופניים החשמליים בתאונות דרכים הפכה כבר מזמן לבעיה לאומית שגבתה את חייהם של עשרות בני אדם בשנים האחרונות. במשרד התחבורה חייבים לקחת אחריות ולהוביל סלילה של שבילי רכיבה בטוחים עבור הרוכבים ובמקביל גם המשטרה וגם הרשויות חייבות להגביר את האכיפה, כדי לצמצם את מספר הרוכבים הנפגעים ולמנוע את ההרוג הבא".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר