בריכת עמישב צילום זאב שטרן
בריכת עמישב צילום זאב שטרן

בריכת עמישב המחודשת תיפתח בשבוע הבא, תפעל גם בשבתות

במהלך השיפוצים נבנו בריכה חצי אולימפית, בריכת פעוטות נוספת וסאונה יבשה. כמו כן חודש המרחב החיצוני, כולל המתקנים ואזור המשחקים לילדים. הוחלט כי הקפיטריה תהיה סגורה בשבת

פורסם בתאריך: 21.5.19 08:55

בעוד פחות משבוע, ביום ראשון הקרוב ה-26 בחודש מאי, תיפתח בריכה עמישב המחודשת, בריכה שתשרת את תושבי שכונות עמישב והדר גנים. במהלך השיפוצים נבנתה בריכה חצי אולימפית ובריכת פעוטות נוספת, כך שכעת יהיו בבריכת עמישב שתי בריכות חצי אולימפיות, האחת מקורה והשנייה לא, ושתי בריכות לפעוטות. בנוסף נבנתה סאונה יבשה וחודש המרחב החיצוני של הבריכה – הדשא, השמשיות והכיסאות, המתקנים ואזור המשחקים לילדים.

בריכת עמישב צילום זאב שטרן

בריכת עמישב צילום זאב שטרן

הבריכה כזכור, הוקמה לפני כ-30 שנה ומאז כמעט ולא זכתה לשיפוץ או הרחבה. כיום, כשמספר התושבים בשכונה כמעט והכפיל את עצמו וצפוי להמשיך ולגדול, הצורך בחידוש הבריכה גדל. כזכור, סביב הפעלת הבריכה החדשה בשבת הייתה מחלוקת בשכונה, לאחר שחלק מהתושבים הדתיים בשכונה דרשו לסגור אותה בשבת, בניגוד לדעתם של תושבים אחרים בשכונת עמישב. לבסוף הוחלט כי הבריכה החדשה תפעל בשבת, כפי שפעלה הבריכה הישנה. עם זאת, הקפיטריה תהיה סגורה בשבת.
ראש העירייה, רמי גרינברג, ציין לרגל פתיחת הבריכה המחודשת: "אני שמח כי בריכת עמישב תיפתח בקרוב ותעניק לתושבי האזור קאנטרי מכובד, חדיש ומודרני שיהווה ללא ספק אטרקציה ומוקד לבילוי ופנאי. פתיחת הבריכה המחודשת היא חלק מהמהפך שנעשה בשכונות הוותיקות ובכל רחבי העיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. eliya

    רמי !!הצבענו לך כדי שלא תחלל את השבת !!!אל תתן לנו להצטער שבחרנו בך !!ש מ ו ר ע ל ה ש ב ת !!!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    סליחה. עם כל הכבוד, ישנה קבוצה גדולה של חילונים שמכבדים אתכם .. נא לכבד את הציבור החילוני ולאפשר לו את הנאות השבת לפי בחירתו ולא לפי בחירתכם. איש איש באמונתו יחיה נא לכבד המשפט.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר