חזי חקאק. צילום מתוך דף הפייסבוק
חזי חקאק. צילום מתוך דף הפייסבוק

אחרי 21 שנים: דובר העירייה, חזי חקאק, מסיים את תפקידו

חקאק, שעבד 30 שנה בעירייה, 21 מהן כדובר, קיבל מכתב פיטורים ויסיים את עבודתו בעירייה בימים הקרובים. "מדובר באדם מקצועי וההחלטה להחליף אותו תמוהה", אומר בכיר בעירייה

פורסם בתאריך: 14.5.19 17:51

תמה תקופה. דובר העירייה חזי חקאק, מסיים את תפקידו כדובר עיריית פתח תקווה. היום, יום שלישי, הוא קיבל מכתב פיטורים והוא אמור לסיים את עבודתו בימים הקרובים. על המכתב חתומים ראשי אגף משאבי אנוש. לאחר קבלת המכתב, הוציא חקאק הודעה לחברים ומנהלי האגפים ובה כתב: "היום אני מסיים 21 שנות עבודה כדובר עיריית פתח תקוה. היה לי לעונג להיות חלק מתוך צוות מדהים, מקצועי ולויאלי. מאחל לכל אחד ואחת מכם הצלחה באתגרים שעוד נכונו לכם ולכן. תודה על התמיכה ועל המילים הטובות. אני יוצא לדרך חדשה".
חקאק עובד בעיירת פתח תקווה כבר כ-30 שנה. הוא התחיל באגף הנוער ולאט לאט התקדם בסולם התפקידים. בנוסף הוא משמש כממלא מקום יו"ר איגוד דוברי הרשויות המקומיות. היא נקלט לעבודה על ידי איציק אוחיון ולאורך השנים שימש כדובר גם בתקופתם של אורי אהד ואיציק ברוורמן וזכה להערכה גבוהה. לטענת מקורבים לחקאק, ההחלטה של ראש העיר רמי גרינברג להחליף אותו די הפתיעה את הסובבים ועובדי העירייה. לטענתם, גרינברג לא שוחח איתו באופן אישי וזימון לשימוע הוא קיבל רק לאחר זמן ממושך כאשר דבר הפיטורים היה באוויר.
"כולם בעירייה בשוק ומופתעים שזו ההחלטה הסופית של ראש העיר", אומר עובד בכיר בעירייה, "חזי נחשב לאיש מקצועי, רגוע, שבא לעבוד ולא להתעסק בפוליטיקה וההחלטה של גרינברג להחליף אותו, די תמוהה. מבחינת גרינברג, הוא לא מבין איזו מתנה חזי יכול היה להיות עבורו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אורנה

    צריך לקדם את הפעילים שהביאו אותו עד הלום, אחרת איך הוותיקים מפוטרים? הוא לא הראשון ולא האחרוןאורנה

  2. בוקי

    גרינברג ממשיך לירות לעצמו ברגל. מיום ליום מעריך אותו פחות ופחות.

  3. אבנר מוכתר

    מה שאוהדים של רמי עושים בפייסבוק יכול לחסוך ארבעים אלף בחודש בתקופה הזאת של הידוק החגורה , דרך צלחה לחזי הוא יסתדר בטוח, יחד עם יידע ופיצויים. מוכן להתחלף איתו. אל תעשו ממנו מסכן! שוב בהצלחה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר