צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
עצור צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

תושב העיר מואשם בניסיון אונס ובמעשה מגונה

נגד התושב הוגש כתב אישום. אחד המעשים אירע בפתח תקוה, והשני בתל אביב. הנאשם טען כי אצל האחת חיפש קריסטל באיבר מינה ועם השנייה ניסה להתחיל

פורסם בתאריך: 16.5.19 15:19

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (חמישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי כנגד גבר כבן 34 תושב פתח תקוה, בגין ניסיון אונס ומעשה מגונה שביצע כלפי שתי מתלוננות. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רנית בר-און מהפרקליטות, באחד הימים בחודש מאי בשעת צהרים, צעדה אחת המתלוננות בשביל מעבר להולכי רגל בתל אביב. באותו הזמן הגיח הנאשם אל מאחורי המתלוננת בריצה, תפס אותה במתניה, הפילה על המדרכה ונשכב מעליה. הנאשם הרים את חצאיתה של המתלוננת והסיט את תחתוניה, בניגוד להסכמתה, חשף את איבר מינו ואמר למתלוננת: "עומד לי הז**ן, אני רוצה להכניס אותו". באותו הזמן, כך על פי כתב האישום, המתלוננת התנגדה למעשיו ובניסיון למנוע ממנו מלבצע את זממו, אחזה ביד אחת באיבר מינו ובידה השניה ניסתה להרחיקו מעליה וזעקה לעזרה.
בפרקליטות מציינים כי הנאשם המשיך ואמר למתלוננת "עומד לי הז**I, אני רוצה להכניס אותו", תוך שהוא נאבק בה ומנסה להזיז את ידיה. עוברי אורח שהיו בסמוך אחזו בנאשם והרחיקו את הנאשם מעל המתלוננת, ובכך מנעו מהנאשם להשלים את ביצוע מעשיו. כתוצאה מהפלת המתלוננת על המדרכה על ידי הנאשם, נחבלה המתלוננת.
המקרה השני בו מואשם הנאשם, התרחש באחד הימים בחודש מרץ בשעת ערב, אז צעדה המתלוננת באחד הרחובות המרכזיים ברמת סיב בפתח תקוה. בשלב מסוים הגיח הנאשם מאחורי המתלוננת, פנה אליה ושאל אותה "את גזענית?". בתגובה המתלוננת צעקה על הנאשם שיתרחק. מנגד, הנאשם התעלם מבקשתה של המתלוננת, תפס את לה חפץ שהיה בידיה, ובניגוד להסכמתה, הניח את ידיו על חזה של המתלוננת מעל למעילה, הצמידה לגדר ואמר לה: "זה לא אונס את הולכת לתת לי לזיין אותך". הנאשם המשיך ואחז באחת מידיו במותניה של המתלוננת, ובתגובה הדפה המתלוננת את הנאשם ממנה.
גם במקרה הזה, מציינים בפרקליטות, היו אלו עוברי אורח שהגיעו למקום ומנעו בנוכחותם מהנאשם להמשיך ולפגוע במתלוננת.
בבקשת המעצר כתבה עו"ד בר-און כי נגד הנאשם ישנן שתי הודעות מפורטות של המתלוננות, המתארות את מעשיו, וכן הודעות של עוברי אורח. הנאשם טוען כי חיפש קריסטל באיבר מינה של המתלוננת באישום הראשון ואילו באישום השני ניסה להתחיל עם המתלוננת. לנאשם יש ארבע הרשעות קודמות, בין היתר של תקיפה, סחיטה באיומים, תקיפת שוטר ועוד. "כנגד המשיב קמה עילת מעצר. המשיב בהתנהגותו הוכיח שהוא מסוכן לציבור בכלל ולציבור הנשים בפרט, כאשר בצהרי יום ובעיבורה של עיר אינו נרתע מלהתנפל על עוברות אורח", כתבה עו"ד בר און.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר