חובבי ציון. צילום זאב שטרן
חובבי ציון. צילום זאב שטרן

שינוי בהחלטה: החניה חינם לא תכלול את מרכז העיר, איזורי התעשייה והרחובות שסמוכים לבתי החולים

בקרוב, וכפי שפרסמנו השבוע, אמור לצאת לדרך פיילוט חניה חינם לתושבי העיר, אבל ראש העירייה החליט שבחלק מהאזורים בעיר החניה תמשיך להיות בתשלום, "על מנת שלא לפגוע בסוחרים ובתנועת הקונים"

פורסם בתאריך: 17.5.19 07:51

ראש העירייה רמי גרינברג, החליט כי החניה בחינם לתושבי העיר לא תכלול את מרכז העיר, כל זאת כדי לא לפגוע בסוחרי מרכז העיר ולאפשר תחלופה של רכבים בחניה. כזכור, ההצעה שתועלה בישיבת מועצת העיר היא פיילוט של חניה חינם לתושבי העיר, שיש ברשותם מדבקת חניה של כרטיס תושב, אותו ניתן להנפיק בבניין העירייה ובמוקד הטלפוני של הכרטיס במספר:0732234350, 0722457397.
"בשנת 1989 הונפק כרטיס החניה הראשון בתשלום לתושבי העיר, והיום 30 שנה אחרי אני מבקש לבטל את התשלום בגין חניה לתושבי העיר בחלק ניכר מהעיר", אמר גרינברג, "על מנת שלא לפגוע בסוחרים ובתנועת הקונים במרכז העיר, תישאר באזור החנייה בתשלום וכך גם באזורי התעשייה ובסמוך לבתי החולים. ביתר המקומות נאפשר לתושבי העיר לחנות ללא תשלום".

כנסו כאן כדי לקרוא את כל הפרטים על ההצעה לחניה חינם לתושבי העיר.

בעירייה ציינו היום כי בין הרחובות שבהם יישאר תשלום כפי שהיה הם רחובות: הראשונים, אוסישקין, הס, קשאני, וולפסון, ההסתדרות, מונטיפיורי, חיים עוזר, העלייה השנייה, שפיגל, ברקוביץ, שפיגל, מוהליבר, איכילוב, חובבי ציון, סלור, משה דיין, מוטה גור ועוד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חרטה ברטה הראש עיר הזה
    הבטחות כמו חול ואין מה לאכול

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר