צילום אילוסטרציה גיל אליהו
צילום אילוסטרציה גיל אליהו

משחק מלוכלך: מי משליך בלילות ביצים לעבר עוברי אורח ברחבי העיר?

תושבים באזורים שונים בפתח תקוה מתלוננים על התופעה. בחלק מהמקרים הושלכו הביצים מתוך רכב נוסע, בחלקם הושלכו ביצים גם לתוך בתים

פורסם בתאריך: 19.5.19 12:41

תושבים מאזורים שונים בפתח תקוה מתלוננים על משחק חדש של בני נוער, שמסתובבים בעיר ברגל או ברכבים וזורקים בשעות הלילה המאוחרות ביצים לתוך בתים ולעבר עוברי אורח. התלונות מגיעות מכל רחבי העיר, ובין השאר מהשכונות כפר גנים, אם המושבות ועין גנים.

"ביום שישי בלילה, לקראת השעה 2:30, שמענו רעש בבית", מספר תושב שכונת עין גנים, "הבן הגדול בדיוק חזר מבילוי והבן הצעיר שיחק במחשב ופתאום הוא שמע רעש של חבטה. הוא הסתובב וראה ביצה מרוחה על הדלת בתוך הבית. הוא בא אלינו וסיפר שזרקו ביצה לתוך הבית, ושהוא רק הצליח לראות את הרגליים של מי שזרק. אנחנו גרים בבית משותף, בקומה הראשונה, וככל הנראה הביצה נזרקה דרך החלון הפתוח. כמה דקות לאחר מכן ראיתי בני נוער מחוץ לבית. ירדתי אליהם ודיברתי איתם, התחלתי לשאול אותם שאלות, אבל הם אמרו שלא הם זרקו את הביצה. אני לא מתכוון להרפות מהסיפור הזה. אני לא יודע מה קורה בשכונות אחרות, אבל אצלי זה לא יקרה. לפני מספר שנים היה טרנד שזורקים ביצים מתוך הבתים החוצה. עכשיו זה התהפך".

הגשת תלונה במשטרה?

"לא, כי אני ידוע שבתלונות מסוג כזה לא מטפלים. מה שמדאיג אותי הוא שאנחנו רגע לפני החופש הגדול. אם זה מה שתושבי העיר הולכים לקבל בחופש הגדול, זה לא הולך להיות נחמד".

תלונות דומות נשמעו גם בשכונת אם המושבות וכפר גנים. "ערב שבת. הבנות שלי חזרו לקראת השעה 1:00 בלילה מפעילות של בני עקיבא כשלפתע נזרקו לעברן ביצים מתוך רכב שישבו בו שני בחורים צעירים", מספרת תושבת כפר גנים, "הן כל כך נבהלו שלא כל כך שמו לב איך הם נראו, רק ידעו לספר שמדובר בשני צעירים ברכב טויוטה. הם המשיכו ללכת ואחרי כמה מטרים שוב נעצר לידן הרכב. אמרו להן 'זה שוב פעם אתן', ונסעו. הן חזרו הביתה, שמעתי רעש וקמתי. ראיתי אותן שוטפות את החצאיות והן סיפרו לי מה שאירע. זה ממש לא נעים. הן כל ערב שבת הולכות לבני עקיבא ואני חוששת שזה יקרה גם בשבוע הבא".

למה לא הגשת תלונה במשטרה?

"הבנות לא רצו. החלטתי להעלות פוסט בנושא, כי אולי יש מצלמות באזור הרחובות יטקובסקי ו-ויצמן ויהיה ניתן יהיה לזהות את הזורקים. אחרי שהעליתי פוסט עלו תגובות נוספות וכך נודע לי שלא מדובר במקרה ראשון. למחרת עברנו במקום ושאריות ביצים היו מפוזרות על כל המדרכה".

תלונות נוספות הגיעו משכונת אם המושבות החדשה. גם שם התלוננו הורים על כך שנערות הלכו סמוך לרחוב בן חור ונערים השליכו לעברן ביצים מתוך רכב נוסע. בתגובות לפוסט שהעלתה אחת האמהות בנושא, התלוננו הורים נוספים על מקרים דומים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר