היכל התרבות. צילום זאב שטרן
היכל התרבות. צילום זאב שטרן

סכנה: ילדים מטפסים על גג היכל התרבות

לדברי תושבים שמתגוררים בסמוך הילדים מטפסים בכל שעות היום והערב, בעזרת סולמות שנמצאים במקום. "אני מקווה שיטפלו בזה לפני שיקרה אסון", אומרת אחת התושבות

פורסם בתאריך: 21.5.19 18:45

תושבים אשר מתגוררים בסמוך להיכל התרבות, טוענים שבתקופה אחרונה ילדים ובני נוער מטפסים על גג ההיכל, בעזרת סולמות שנמצאים במקום.  "הגג של ההיכל הפך להיות מקום מפגש של ילדים ובני נוער בתקופת הקיץ ובאחת הפעמים אפילו ראיתי אבא וילד יושבים על הגג", מספרת תושבת שמתגוררת ממול. "צמוד לבניין ההיכל יש שלושה סולמות, שלדעתי משמשים לתיקון הגג והילדים עולים ומטפסים על הגגות, זה קל להם לעלות, כי זה לא נעול וכל אחד יכול לטפס", היא מסבירה.

תושבת נוספת המתגוררת בסמוך מציינת שאפשר לראות אותם כמעט בכל השעות, גם בשעות אחר הצהריים כשיש אור וגם בשעות הערב והלילה. "זה מאוד מפריע, הם צועקים ומטפסים ועכשיו גם ציירו גרפיטי. אני מקווה שאולי מישהו יטפל בזה וסוף סוף ידאג לנעול את הסולם לפני שיקרה אסון".
תגובת דוברות העירייה: "לצערנו הרב בהיכל התרבות נעשים מעשי ונדליזם לא מעטים, לרבות ציורי גרפיטי. הסולם המדובר נמצא במקומו כחלק מתיק רישוי של האולם. כל שינוי לרבות הורדתו או סגירתו מחייב אישורים בטיחותיים ואלה נבדקים מול הגורמים המתאימים. נשקלים פתרונות שונים כולל התקנת מצלמות באזור לצורך הרתעה והגברת הסיורים במקום".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר