מדורה. צילום תומר אפלבאום
מדורה. צילום תומר אפלבאום

בגלל השרב: חביות להדלקת מדורות קטנות יוצבו ברחבי העיר

העירייה תציב את החביות בכל השטחים שאושרו להדלקת מדורות ל"ג בעומר בפתח תקוה. רמי גרינברג קרא לתושבים לצמצם מדורות ולהסתפק במדורות קטנות. נציבות הכבאות פרסמה הגבלות שונות

פורסם בתאריך: 21.5.19 15:52

לאור מזג האוויר השרבי הצפוי היום ובימים הקרובים, פנה ראש העירייה רמי גרינברג בבקשה להורים ולמארגני המדורות להמשיך במגמה של צמצום מדורות וקיום מדורות קטנות ככל שניתן, על מנת למנוע שניתן יהיה לשלוט במדורות. על מנת לסייע בכך, יציב האגף לפיקוח רב תכליתי חביות ריקות להדלקת אש בכל המגרשים המאושרים לקיום מדורות. יוצבו שני סוגים של חביות: חביות עומדות לגובה וחביות חתוכות לרוחב לקומזיץ. תנועות הנוער והציבור הרחב מתבקשים לעשות שימוש בחביות אלה. לפרטים: 03-9052915 ולאחר השעה 15:30 ניתן לפנות למוקד העירוני 106.
גם רב טפסר דדי שמחי, נציב כבאות והצלה לישראל, הוציא צו על איסור הדלקת מדורות בשטחים פתוחים, מיום ד' 22 במאי ועד ליום ו' 24 במאי, למעט באזורים שהוכשרו למטרת הדלקת מדורות והבערת אש בשטח פתוח על ידי הרשויות המקומיות, וקיבלו אישור של הרשות הארצית לכבאות והצלה. עוד צוין בצו שפרסם שלא תודלק מדורה בכל שטח יער וחורש גם אם הוקצה לכך שטח ייעודי, המרחק בין מדורה למתקני גז ודלק יעלה על 60 מטרים, המרחק בין מדורה לקווי חשמל וטלפון יעלה על 20 מטרים. המרחק בין מדורה למבנה  יעלה על 60 מטרים. המרחק בין מדורה למדורה אחרת יעלה על 8 מטרים. גודל בסיס מדורה לא יעלה על 3 מטרים. גובה מערום חומרי הבעירה המשמשים למדורה לא יעלה על 5.1 מטרים מגובה הקרקע.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר