השטח ברחוב המשורר צילום באדיבות התושבים
השטח ברחוב המשורר צילום באדיבות התושבים

מה עושים כשפתאום מקימים לכם חניון ציבורי צמוד לבית?

מדובר בשטח שמוגדר כשטח ציבורי פתוח, ובמפה מסומן בירוק. אחת התושבות פנתה בכתב אל רמי גרינברג וכתבה לו: "השטח מסומן במפה כשטח ירוק המיועד לעצים וכו', ועל סמך זה קנינו את הדירה"

פורסם בתאריך: 26.5.19 08:49

תושבים מרחוב המשורר 1 בהדר גנים מוחים על כוונת העירייה לבנות חניון בשטח שמוגדר כשטח ציבורי פתוח, ושנמצא בסמוך לבתיהם. במכתב ששלחה השבוע אחת מתושבות הבניין לראש העירייה רמי גרינברג, היא כתבה: "השטח המדובר מסומן במפה כשטח ירוק המיועד לעצים וכו', ועל סמך זה קנינו את הדירה בסמוך אליו ובמחיר בהתאם. ידוע לנו שהקבלן שילם לעירייה עבור השבחת השטח. איך ייתכן שהשטח הופך להיות חניון ציבורי מתחת החלונות שלנו? זה יגרום לרעש, עשן, זיהום אוויר וכו'. זה פוגע באיכות החיים שלנו ומוריד את ערך הדירות. יתרה מכך, הכניסה לשטח אם חלילה תהפוך לחניה, היא סמוכה למעבר חציה. אנו מבקשים ומצפים מראש העיר לעצור בדחיפות את הקמת החניון ההזוי הזה ובניגוד לתב"ע, והכשרת השטח ליעודו המקורי".

שטח ציבורי פתוח יכול להיות גן ציבורי, כיכר עירונית וכדומה. שטחים ציבוריים פתוחים, נקראים גם "שטחים ירוקים". כשפיסת קרקע כלשהי נצבעת בתשריט התוכנית בירוק בהיר, הכוונה היא בעיקר לגן, חורש, רחבה, כיכר, שדרה או מעבר.
תגובת דוברות העירייה: "קיימת מצוקת חניה באזור. התושבים מבקשים עוד חניות לאור המצוקה והעירייה נותנת פתרונות טובים בהתאם לנהלים. ראש העיר הנחה לפתח שטחי חניה בכל השכונות. גם בשטחים פרטיים הוצא צו חניה וכבר הוכשרו אלפי מקומות חניה וכך יהיה לגבי כל מקום שיאותר כשטח שיכול לשמש לחניה חינם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר