השטח בו יוקם אולם הספורט. צילום זאב שטרן
השטח בו יוקם אולם הספורט. צילום זאב שטרן

אולם ספורט חדש יוקם במתחם רוזמרין בכפר גנים ג'

האולם, אשר יעמוד בתקן בינלאומי, ייבנה בצמוד לבית הספר השש שנתי אשר יוקם במתחם. תחילת הבנייה צפויה בחודש ספטמבר

פורסם בתאריך: 28.5.19 13:18

עיריית פתח תקווה מקדמת בימים אלו הקמת אולם ספורט במתחם רוזמרין בכפר גנים ג', בצמוד לבית הספר השש שנתי שיוקם במקום. עלות הקמת האולם תעמוד על 18 מיליון שקלים ובעירייה מציינים שמרבית מהתקציב הושג ממקורות מימון חיצוניים, כמו מפעל הפיס, הטוטו ועוד. בעירייה מציינים שהאולם יהיה בגודל של מגרש כדוריד, שהוא הגדול ביותר מכל גדלי מגרשי האולם (כדורעף הוא הקטן ביותר, אחריו כדורסל וכדוריד הגדול ביותר). כמו כן האולם יכלול שתי מחיצות אשר באמצעותן ניתן יהיה לחלק את המגרש לשלושה חלקים ולקיים פעילויות במקביל.
האולם אשר יעמוד בתקן וסטנדרט בינלאומי, ביציעים יהיה מקום ל-1,200 צופים. כמו כן, מתקני האולם יהיו חדישים ומתקדמים, המתחם יכלול חדר כושר מתקדם וחדש וכן מגרשי חניה לנוחיות המגיעים לאולם. האולם ייקרא מרכז 'טוטו פיס לקהילה ולספורט'.
לאחר אישור הגורמים המתקצבים, שכבר התקבל, ייצא בקרוב מכרז תכנון וביצוע. על פי ההערכה ההיתר אמור להתקבל באוגוסט ומיד לאחר מכן תחל הבנייה. ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "אנו ממשיכים להשקיע בתושבים, גם בספורט, גם בחינוך, גם בתרבות, גם בתשתיות ובכל תחומי החיים. פרויקט אולם הספורט במתחם רוזמרין הוא פרויקט דגל שיהווה מרכז קהילתי וספורטיבי, אשר ייהנו ממנו תושבים רבים לצד תלמידים, צעירים, ונוער ואני שמח על שיתוף הפעולה עם גורמים חוץ עירוניים המאפשרים לנו לקדם את העיר עבור התושבים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר