שריפה נוספת פרצה הערב ביער נחשונים

כוחות הכיבוי השיגו שליטה על האש. נסיבות השריפה נבדקות. בשבוע שעבר היו באותו איזור מספר שריפות, לגביהן נבדק חשד שמספר קטינים הציתו את האש. אז מי משחק באש באזור זה?

פורסם בתאריך: 28.5.19 20:51

שריפה נוספת פרצה הערב בחורש ביער נחשונים. משטרת ישראל קוראת לנקוט משנה זהירות בשימוש באש בשטחים פתוחים וביערות וקוראת להורים להשגיח על ילדיהם ולמנוע אסון. הדיווח התקבל בערך בשעה שבע, כוחות משטרה וכיבוי אש הגיעו למקום והושגה שליטה על השריפה. נסיבות האירוע נבדקות. שריפה זו היא המשך לשריפות שהיו בשבוע שעבר באזור אלעד. ביום שישי האחרון הייתה שריפה ברח' בן זכאי באלעד. מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום עלה החשד כי מדובר בהצתה מכוונת של קטינים שהיו במקום. זמן קצר לאחר הגעת השוטרים, עוכבו לתחנת המשטרה קטין בן 9 ואחיו בן 13, תושבי העיר, ביחד עם אביהם. יחד איתם נעצר קטין נוסף, בן 14, החשוד אף הוא בהצתה.

זמן קצר לאחר הדיווח על השריפה ביום שישי, התקבל במשטרה דיווח על שריפה נוספת באמפי פארק באלעד. שוטרים שהגיעו למקום עיכבו לחקירה בתחנת המשטרה חשוד קטין בן 13 תושב העיר.

אירוע שלישי נוסף ביום שישי התקבל זמן קצר אחרי, כאשר קטין בן 13 מהעיר ניסה להצית עם גפרורים פח זבל גדול בעיר.

כל החשודים הקטינים שוחררו בתום חקירתם. האם מדובר בקטינים אשר מצתיים כדי לראות את כוחות הכיבוי מכבים את האש? ייתכן מאוד, נוכח המיקרים הרבים יחסית בעלי האופי הדומה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לענת זנזורי אני מאחל לך הצלחה בתפקיד, ועוד נשמע ממך על עשייה טובה ומוצלחת למען העיר.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר