אוטובוס דן. צילום תומר אפלבאום
אוטובוס דן צילום תומר אפלבאום

הבוקר: קווי דן בפתח תקוה יושבתו בעקבות תקיפת הנהג בשבוע שעבר

עובדי החברה בפתח תקוה יקיימו אסיפת מחאה בתחנה המרכזית בעיר במשך שעתיים

פורסם בתאריך: 3.6.19 08:20

איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות וועד עובדי חברת התחבורה הציבורית דן, יקיימו הבוקר אסיפת מחאה, על רקע אירוע אלימות קשה שהתרחש לפני מספר ימים בפתח תקווה, שבו הותקף נהג החברה, בן 64, על ידי אדם שעלה לאוטובוס. בשעות בהן תתקיים אסיפת המחאה, לא יצאו נסיעות של החברה מהעיר.

אסיפת המחאה של הנהגים, שמתקיימת בתיאום עם הנהלת דן, תתקיים בין השעות 9:30 ל-11:30 בבוקר, בתחנה המרכזית בפתח תקווה. בהסתדרות ציינו כי בזמן הזה חברת דן לא תפעיל נסיעות שיוצאות מהעיר. רוב קווי דן הם קווים בינעירוניים בעיקר לתל אביב דרך ערים רבות בסביבה, אך במסלולם עוברים גם בנקודות רבות בפתח תקוה. אלו קווים בהם משתמשים תושבים רבים. הקווים הפנימיים מופעלים בעיקר על ידי חברת אפיקים.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי, אמר: "ההסתדרות לא תעמוד מנגד ותפעל בנחישות כדי לבער את נגע האלימות נגד נהגי התחבורה הציבורית. כבר בתקופה הקרובה אקיים התייעצויות עם יזמים בשוק, בנושא מיגון הנהגים. ההסתדרות תפעל בכל החזיתות על מנת לשמור על ביטחונם של נהגי התחבורה הציבורית".

מנגד, בארגון תחבורה בדרך שלנו, מחו על המהלך שמעניש את כלל הנוסעים. "החלטת ההסתדרות החדשה להשבית את שירותי התחבורה הציבורית בפתח תקווה מחר בבוקר היא שערורייתית ומענישה קולקטיבית את הנוסעים בעיר, זאת במקביל להיעדרות נהגים רבים ברחבי הארץ החל ממחר בשל חופשת עיד אל פיטר", ציינו בארגון, "בחירתה של ההסתדרות החדשה להעניש באופן קולקטיבי את כל נוסעי התחבורה הציבורית בפתח תקווה, התלויים בשירותי התחבורה לניידותם היא החלטה שערורייתית, שאינה פותרת את מקרה האלימות הנקודתי ומייצרת תסכול נוסף אצל הנוסעים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר