מתוך סרטון
מתוך סרטון תקיפת נהג האוטובוס באדיבות המשטרה

צפו בסרטון: כתב אישום בפרשת התקיפה של נהג האוטובוס בפתח תקוה

הנהג הותקף על ידי נוסע בלילה שבין יום חמישי לשישי. הוא עזב את המקום אך נעצר תוך זמן קצר על ידי השוטרים. יחד עם כתב האישום הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים

פורסם בתאריך: 4.6.19 14:01

המשטרה הגישה כתב אישום באירוע תקיפת נהג האוטובוס מיום חמישי האחרון. האירוע התרחש כאמור בלילה שבין חמישי לשישי, אז התקבלה תלונה במשטרה מנהג אוטובוס שמסר כי הותקף על ידי גבר בתחנת אוטובוס בסמוך לבית החולים בילינסון. לאחר שהחשוד סירב לשלם עבור הנסיעה באוטובוס, התפתח וויכוח בינו לבין נהג האוטובוס.

במשטרה מציינים כי עם הגעתם לתחנה המרכזית בעיר, נהג האוטובוס ביקש מהחשוד לרדת והחשוד אכן ירד. הנהג החל לנסוע ואז החשוד קפץ על דלתות האוטובוס. הנהג עצר והחשוד עלה שוב על האוטובוס ותקף את הנהג במכות רבות לפניו ולכל חלקי גופו. החשוד המשיך להכות את הנהג בפח שהיה באוטובוס ובעט בו בבטנו כשבכל הזמן הזה, הנהג קורא לחשוד לחדול ממעשיו ולרדת מהאוטובוס.

הסרטון שהפך לוויראלי:

כתוצאה מהתקיפה, נגרמו לנהג האוטובוס חבלות רבות בגופו, דימום וסימנים אדומים במרפק וביד ימין, נפיחות במצח והוא אף נזקק לטיפול רפואי.

בנוסף לכך, חלק מהתקיפה תועדה בצילום של אחד מהאנשים שהיו במקום, מה שגרר לסרטון להפוך לוויראלי.

לאחר התקיפה החשוד עזב את המקום. במשטרה מוסיפים כי הוא אותר ונעצר בתוך זמן קצר על ידי השוטרים. החשוד הוא תושב פתח תקוה, בן 31. מעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בעיר ואתמול הוגש נגדו כתב אישום בעבירה של תקיפה עובד ציבור. יחד עם כתב האישום הוגשה גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר