גדית שמש פניז'ל
גדית שמש פניז'ל

צפו בסרטון: מבית החולים בארצות הברית קוראת גדית שמש פניזל לתושבים לסייע לה

גדית, אם לחמישה, חלתה בסרטן שד גרורתי וזקוקה למיליון שקלים. בימים אלה היא עוברת סדרת טיפולים בארצות הברית. ביום רביעי יתקיים אירוע התרמה גדול בהשתתפות אמנים רבים בהיכל התרבות

פורסם בתאריך: 13.6.19 10:53

תושבים רבים, לעיתים נדמה שחלקים גדולים מפתח תקוה, כולם התגייסו בשבועות האחרונים לטובתה של גדית שמש פנזל, אם לחמישה מנווה גן, שחלתה בסרטן שד גרורתי וזקוקה למיליון שקלים עבור טיפול שיכול להציל את חייה. שני אירועי התרמה התקיימו, ובשבוע הבא יתקיים אירוע התרמה מרכזי לטובתה של גדית, בהיכל התרבות בפתח תקוה, בהשתתפות אמנים רבים שיופיעו בהתנדבות. בסרטון מרגש שצולם בבית החולים בארצות הברית בו היא שוהה כעת, היא אומרת: "רציתי להודות לכולם, לכל ההורים בבית הספר ולמורים ולהורים שעזרו להתרים". היא קוראת לתושבים לפתוח את הלב ולרכוש כרטיסים לאירוע ההתרמה שיתקיים ביום רביעי ה-19.6 בהיכל התרבות בהשתתפות אומנים רבים.

בימים אלה עוברת גדית סדרת טיפולים בארצות הברית, בעוד כחודש וחצי היא אמורה להתחיל את הטיפול מציל החיים. תושבי השכונה והעיר התגייסו לעזור לה ועד כה התקיימו מספר אירועי תרומה של הורים מבתי הספר בהם לומדים ילדיה. בסרטון, אחרי שהיא מודה בהתרגשות לקהילה שנרתמה לסייע לה, היא אומרת: "חסרים לנו עוד כמה מאות אלפי שקלים ואנחנו נשמח אם אתם תלכו להופעה שמארגנת דיקלה (האירוע בהיכל התרבות). בלעדיכם שום דבר לא היה מתאפשר ואין לי את המילים להודות לכם".

לרכישת כרטיסים באתר היכל התרבות כנסו כאן

באירוע שיתקיים ביום רביעי ה-19.6 בהיכל התרבות, אותו מארגנת דיקלה יעקב מבעלי מועדון הברקוד, ישתתפו בהתנדבות האמנים רון שובל, ליאור פרחי, דנה לפידות, סגיב כהן, פיני חדד, איציק שמלי, ליילה מלקוס, גיא יהוד, רועי נגר, אמיר שוהר, רמי דנוך ועמיר בניון. ינחה וישיר יוני רועה, ניהול מוזיקלי ניר שלום. האירוע יתקיים בשיתוף עיריית פתח תקווה ובעזרת ראש העירייה רמי גרינברג שדאג לתרומת ההיכל וההגברה, עמותת עסקים מצליחים מראש העין ומתנדבים רבים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר