קשת טעמים צילום זאב שטרן
קשת טעמים צילום זאב שטרן

למרות פניית בוסו, בקשת טעמים אומרים: "נעבוד בשבת"

"אני יוצא למאבק עיקש וחסר פשרות נגדם", אומר בוסו. סמנכ"ל קשת טעמים: "אנחנו עובדים באיזור התעשייה ומזמינים את הקהל לבוא וליהנות מסופר מרקט כמו בחו"ל"

פורסם בתאריך: 18.6.19 17:47

רשת המרכולים הלא כשרה 'קשת טעמים', פתחה בימים אלה את הסניף החדש שלה בעיר, ברחוב פינטו, היכן שהיה בעבר סניף רוזנפלד. הסניף אמור להיות פתוח גם בסופי השבוע – בימי בשישי עד השעה 22:00 ובשבת החל מהשעה 9:00 –  ולמכור לצד מוצרי בסיס גם פירות ומוצרים לא כשרים.
לאור הפרסום וכוונת הרשת להפעיל את הסניף בשבת, פנה ממלא מקום ראש העירייה ויו"ר סיעת ש"ס, אוריאל בוסו, לחברת הנדל"ן שהשכירה את הנכס לחברת 'קשת טעמים' ודרש לבטל מיידית את ההתקשרות ביניהם. בוסו הזהיר את החברה מפני עבירה על הוראות חוק העזר העירוני לפתח תקווה. בנוסף, בוסו ציין בפנייתו לבעלי הנכס את דרישתו הנחרצת להימנע מהשכרת נכס שישמש להפרה בוטה ולרמיסה של הסטטוס קוו בעיר.
בעקבות פנייתו הנחרצת של בוסו, פנה ביממה האחרונה משרד עורכי הדין שי רובינשטיין, המייצג את חברת הנדל"ן בעלת הנכס, לחברת קשת טעמים, והודיע להם כי הם נדרשים "שלא להפעיל את המושכר תוך פגיעה חמורה בקודשי ישראל, בניגוד לאופייה של העיר פתח תקווה, בניגוד להוראות כל דין ובניגוד להוראות הסכם השכירות".
יו"ר סיעת ש"ס ומ"מ ראש עיריית פתח תקווה, אוריאל בוסו, מסר: "אעמוד בכל כוח על שמירת הסטטוס קוו בעיר, ואפעל בכל דרך למנוע את פריצתו. חברת הטריפות מחללת השבת – 'קשת טעמים', כבר ניסתה בעבר לפתוח סניף בעירנו, אך כפי שאז שינסתי מותניי והחברה עזבה בבושת פנים את העיר, גם הפעם אני יוצא למאבק עיקש וחסר פשרות נגדם, ומכריז ש"לא יקום ולא יהיה", ובסיעתא דשמיא נמנע מהם את פתיחתו של הסניף בעיר פתח תקווה".

דני בצלאל, סמנכ"ל רשת קשת טעמים, מסר: "אנחנו עובדים באזור תעשייה, נעבוד בשבת כמו עסקים אחרים שעובדים בשבת. אנחנו מזמינים את הקהל לבוא וליהנות מסופרמרקט כמו בחו"ל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. TZIONASHA

    מר בוסו זו היא הטרדה וכפייה דתית פרופר
    יש גם חילונים בעיר הזו.
    קשת למרות שאני אוכל כשר אני מאחל לכם המון הצלחה בעירנו המקסימה וברוכים הבאים

  2. יסמין

    סופר מצויין אני נהנית ממנו במיוחד בשישבת אני קונה רק. אוכל יהודי כשר אבל נוח לי מאד שקשת טעמים מצילה אותי עם ניחוח של חו"ל
    כל הכבוד לכם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר