אור דדון - הצטיינות מועצת הנוער- צילום מלי גולדפרב
אור דדון - הצטיינות מועצת הנוער- צילום מלי גולדפרב

אות מחנך השנה לתושב העיר, אור דדון

דדון קיבל את אות ההוקרה על פעילותו במסגרת סניף תנועת יחדיו בעיר, אותו הוא מרכז

פורסם בתאריך: 25.6.19 10:13

אור דדון, תושב העיר בן 27 ואב לשלושה ילדים, קיבל אות הוקרה, את אות "מחנך השנה", בכנס ארגוני הנוער שהתקיים במעמד מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב במרכז רבין בתל אביב. הוא קיבל את האות על היותו מרכז סניף ארגון "יחדיו בעיר" ועל העשייה הרבה שלו. ארגון "יחדיו" פועל על מנת לחבר 'יחדיו' ילדים ובני נוער מכל שכבות האוכלוסייה בארץ – עולים ו-ותיקים, דתיים וחילונים, מעמד הביניים והשכבות שידן אינה משגת ושם דגש רב על  קירוב לבבות וחיבור למסורת. "מאז ומתמיד אהבתי לעזור לאנשים עוד מימי הילדות ובפרט שגדלתי עם אב נכה בבית ותמיד הורגלתי לנתינה והכלה", מסביר דדון את החיבור שלו לתרומה ועשייה. "לאחר נישואי ישר נגשתי ללימודי הוראה המשלבים מסלול של התפיסה הפסיכו חברתית חינוכית, שזה למעשה מיני פסיכולוגיה לנוער בסיכון ולנוער בכלל. והחיים כמו בחיים מפגישים אותך עם כל מיני אנשים, שבמקרה שלי היה הרכז הארצי של תנועת הנוער "יחדיו", ישראל שילה, שהציע לי להקים את הסניף הראשון של תנועת הנוער "יחדיו" בעיר".

דדון מציין שתנועת הנוער "יחדיו" מאמינה כי "אין יהדות בלי דרך ארץ…", וכל מטרתה הינה העצמה והכנה לחיים תוך שימת דגש על אנושיות ודרך ארץ ברוח היהדות. כיום סניף "יחדיו" בעיר מונה כ-50 חניכים שמגיעים פעמיים בשבוע למשך שעתיים של פעילות, חוויה, העצמה, משחקים, פרסים, תקווה ועוד.
איש החינוך ומנכ"ל מועצת ארגוני הילדים והנוער, שלומי קסטרו, מסביר שהשנה בחרו מבין אלפי מחנכים ומחנכות ומדריכים בארגוני הנוער, 21 מחנכים שיקבלו את אות מחנך השנה על פעילות מעוררת השראה שהם הובילו בשדה הפעולה החינוכי שלהם בישוב. "חיבורם של צעירים לאזורי הפריפריה הינה משימה בעלת חשיבות לאומית. פעילותו הברוכה של אור מוכיחה כיצד יכול מערך ארגוני הנוער לסייע בקידום ובמימוש משימה זאת", מציין קסטרו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר