כיכר דונלד טראמפ בפתח תקוה צילום- עופר מנשה
כיכר דונלד טראמפ בפתח תקוה צילום- עופר מנשה

צפו בתמונות ראשונות: ברוכים הבאים לכיכר דונלד טראמפ ברחוב חיים עוזר בפתח תקוה

הכל כבר מוכן לטקס שיתקיים ב-3 ביולי (כן, הוקדם מה-4 ביולי בשל אילוצים): השלט שמסביר שמדובר בכיכר ע"ש דונלד טראמפ כבר הוצב, תושב זריז הספיק לצלם אותו לפני שכוסה

פורסם בתאריך: 20.6.19 13:41

הכל כבר מוכן: השבוע הוצב השלט בכיכר ברחוב חיים עוזר בפתח תקוה שתיקרא על שמו של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ. השלט הוצב וכוסה, אך התושב הזריז עופר מנשה (וגם צלם מוכשר, חייבים לציין) הצליח לצלם את השלט. ההכנות בעיצומן ומי שעובר בימים אלה ברחוב חיים עוזר, סמוך לכיכר המזרקה, כבר יכול לראות זאת. טקס חניכת הכיכר, אמור היה להתקיים במקור ב-4 ביולי – יום העצמאות של ארצות הברית, אך הוקדם ביום ל-3 ביולי בשל אילוצים שונים.

כיכר דונלד טראמפ בפתח תקוה צילום זאב שטרן

לא פעם הסביר ראש העירייה רמי גרינברג, שהסיבה שהוא החליט לקרוא לכיכר על שם טראמפ נובעת מכך שלא היה למדינת ישראל נשיא אוהד ותומך כמו נשיא ארצות הברית ומאחר והוא מוקיר ומעריך את תמיכתו במדינה ובתושביה, ראוי כי כיכר מרכזית בעיר הרביעית בגודלה במדינת ישראל תקרא על שמו. הדעות של התושבים לגבי קריאת הכיכר על שם טראמפ חלוקות, לא מעט תושבים טוענים שיש לא מעט מייסדים ובני העיר שתרמו לטובת הקמת העיר וצמיחתה "קצת יותר" מטראמפ, ושראוי לקרוא על שמם כיכר או להנציחם בדרך אחרת, ומנגד יש תושבים שתומכים בכך ומציינים שזו החלטה יפה ומכבדת.
האירוע יתקיים ביום רביעי 3.7 בשעה 19:30 ברחוב חיים עוזר פינת רחוב ההגנה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד.. אם כבר היו צריכים כיכר יותר מרכזית וגדולה ומכבדת

  2. ארמון

    זה עלוב מאוד אם כבר היה מקום יותר מכובד כמו הפרק הגדול או מגרש המושבה משהו שיסמל אהבה למנהיג ענק ולא כיכר של הרבה אלכוהלסטים

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מטופש לחלוטין לקרוא למזרקה המכוערת הזו על שם מישהו! עדיף כבר שהיו עושים כיכר ירוקה … בחשבה שניה כל הרחוב מכוער עם ספסלי בטון ומוזיאיקה מכוערים כם כן (שרותחים בקיץ וקפואים בחורף) תלמדו מרעננה איך מיפים את העיר בטוב טעם. לא פלא שישנם אנשים שלא מתקרבים למרכז העיר. תלמדו מערים השכנות בשרון !

  4. רעיה

    עצוב מאוד שלכיכר המרכזית בעיר נותנים שם של אדם מבחוץ. התמיכה של נשיא ארה"ב בישראל בדיבורים ולנו בפ"ת יש הרבה מאוד אנשים שהשקיעו המון בהתפתחות העיר ומגיע להם את הכבוד. כבוד ראש העיר הזמנת את הנשיא לטקס?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר