משטרת פתח תקוה. צילום: זאב שטרן
משטרת פתח תקוה. צילום: זאב שטרן

זהירות! גבר זר הטריד ילדים במגרש של אחת החטיבות

הגבר הטריד ילדים ששיחקו בשבת כדורגל במגרש של חטיבת ברנר. הילדים עזבו את המקום, הוריהם הזמינו משטרה והשוטרים שהגיעו במהירות למקום איתרו את אותו אדם. המשטרה: אין חשד לפלילים

פורסם בתאריך: 23.6.19 13:57

ילדים שירדו לשחק ביום שבת כדורגל במגרש של חטיבת ברנר בשעות אחר הצהריים, התלוננו שגבר זר התחיל לשאול אותם שאלות ולהטריד אותם. הילדים חזרו הביתה וסיפרו להורים שגבר זר שאל אותם שאלות כמו איפה הם מתגוררים ולומדים ואם הם רוצים לשחק איתו. הילדים לא ענו לו וחזרו הביתה. במשטרה אומרים שאין חשד לפלילים, ההורים מאוד מודאגים מהמקרה.

"לקראת שש וחצי הבנים חזרו הביתה וישר אמרו לי 'אמא קרה משהו מוזר עכשיו'", מספרת אחת האמהות. "שאלתי מה קרה והם סיפרו שאיש אחד שאל אותם מלא שאלות, מאיפה הם, בני כמה הם, איפה הם גרים ולומדים, הוא שאל אותם אם ההורים שלהם קרובים לכאן או יוצאים בערב ואם יש להם בייביסיטר, הוא הציע להם לשחק איתו והם הבינו שמשהו לא בסדר. כשאני מדברת על זה אני רועדת, אין לי דף בגוף. מדובר בילדים צעירים, בכיתות א'-ד', הילדים עזבו את המקום ואמרו לו שהם מאוד ממהרים. הוא ביקש מהם להישאר לשחק איתו, אבל הם הבינו שמשהו לא בסדר ורצו הביתה".
מיד עם חזרת הבנים הביתה, ירדו ההורים יחד עם הילדים למגרש בית הספר ובמקביל התקשרו למשטרה ששלחה באופן מיידי ניידת למקום. "הילדים סיפרו לי שהוא דתי, שהוא נעל נעליים בצבע שחור עם סוליה צהובה ושהיה לו שיער ארוך ומבנה גוף רזה. אנחנו כבר לא ראינו אותו במגרש, אבל השוטרים שסרקו את המקום, מצאו אותו", היא אומרת. "לסיפור שלנו היה סוף טוב, אבל חייבים לדבר ולהזהיר את הילדים. אנחנו כל הזמן מטפטפים לילדים שלנו שצריך להיזהר ותמיד אמרתי לעצמי, שאולי אני לא מדברת איתם מספיק. אבל מסתבר שמשהו כן נכנס והם כן הקשיבו לי. באמצע השבוע עוד יש חוגים במגרש, בסוף השבוע יש במגרש בעיקר ילדים וזה מאוד מפחיד. חייבים לדבר עם הילדים, להסביר להם את הסכנות, שלא ידברו עם זרים. המזל שלי, שהילדים שלי הקשיבו לקול הפנימי שלהם, לא היו מוכנים למסור לו מידע וחזרו הביתה, אבל אני לא רוצה לחשוב מה יכול לקרות, אם ילדים אחרים היו מתנהגים אחרת".

לטענת הורים נוספים שמתגוררים בשכונה, מדובר באדם מוכר שמסתובב בגינות העיר ובכל פעם הם פונים למשטרה, שמעכבת אותו ולבסוף משחררת אותו.
מהמשטרה נמסר: "הנושא נבדק ולא עולה חשד לפלילים בשלב זה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר