ג'וקים. צילום רויטרס
ג'וקים. צילום רויטרס

אם המושבות: אחרי הזבובים והיתושים הגיעה מכת הג'וקים

תושבים מתלוננים על כמות עצומה של תיקנים, הרבה יותר מאשר בשנים קודמות. חלקם מספרים שגם ריסוס בבית לא עזר. בעירייה אומרים: אנו לא מטפלים במפגע של תיקנים

פורסם בתאריך: 26.6.19 09:49

תושבים משכונות אם המושבות הוותיקה והחדשה מתלוננים שבקיץ הזה יש הרבה יותר ג'וקים מסוג תיקן בשכונה. "אחד הדברים הכי לא סימפטיים זה לשבת בסלון או במרפסת ושג'וק מתעופף לכיוון שלך", אומרת תושבת השכונה, "אני מנסה להבין ממה זה נובע, כי בשנים עברו זה לא היה ואולי זה בגלל מזג האוויר, או הניקיון. בכל מקרה זו סיטואציה לא נעימה".

תושב אחר מוסיף: "הילדים שלי ממש בפאניקה, כל פעם שהם רואים ג'וק מתעופף לתוך הבית, הם צורחים ואנחנו גרים בקומה חמישית וזה ממש נורא. בהתחלה חשבנו שזה משהו נקודתי אצלנו, עשינו ריסוס בבית, אבל מסתבר שזו תופעה שמוכרת אצלנו בשכונה. אולי צריך לעשות ריסוס ברחובות ובחצרות, על מנת למנוע את התופעה. ג'וק זה אחד הדברים הכי לא נעימים להיתקל בהם, במיוחד בשעות הלילה ובחושך".

לטענת התושבים לצערם הם כבר התרגלו ליתושים שמדירים שינה מעיניהם ועוקצים את הילדים והמבוגרים, אבל ג'וקים זו תופעה שקשה להתרגל אליה. "גם הרחובות מלאים ג'וקים, זה לא היה פעם וזה משהו חדש וזה כמובן בנוסף לזבובים, ליתושים ולברחשים", אומר תושב אחר. "אני כבר ויתרתי על האפשרות של ללכת עם כפכפים למרות החום, אחרי שחזרתי עם הילד מהגן ושניים טיפסו לי על הרגל", אומרת תושבת, "אני מקווה, שמישהו יטפל בזה במהרה".

מדוברות העירייה נמסר בתגובה: "העירייה אינה מטפלת במפגע של תיקנים. יש לרסס את הבתים ואת הבניינים ובכל מקרה של ביוב פתוח יש לעדכן את מוקד מיתב".

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר