כרמל מעודה. צילום מתוך עמוד הפייסבוק

גיהנום בפעוטון: "ילד הקיא והאכילו אותו בחזרה את מה שהוא הקיא"

מעצרה של כרמל מעודה, הגננת מראש העין החשודה שהיכתה פעוטות בפעוטון שניהלה בביתה, הוארך בחמישה ימים. מדברי נציג המשטרה בדיון עולה תמונה מזעזעת: "רואים ילד ששמונה דקות היא חונקת אותו, ילדים עומדים בדום מתוח ארבע שעות"

פורסם בתאריך: 26.6.19 17:17

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום, יום רביעי, בחמישה ימים, את מעצרה של הגננת כרמל מעודה בת ה-25 מראש העין החשודה בכך שהיכתה פעוטות בפעוטון שלה בביתה. בנוסף לכך עוכבה היום לחקירה בתחנת המשטרה סייעת שעבדה בפעוטון, בת 20 מראש העין. בסיום חקירתה של הסייעת ולאחר שעלה החשד כי גם היא מעורבת במעשי אלימות כלפי הקורבנות, היא נעצרה ומחר היא תובא לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום בפתח תקוה.

מהדברים שעלו בדיון עולה תמונה מזעזעת של מה שעשתה לכאורה מעודה לפעוטות. איציק קרסנטי, נציג המשטרה, אמר בדיון: "בסרטון רואים ילד שהיא מכסה במשך שמונה דקות וחונקת אותו. ישנו סרטון נוסף, שבו היא מכה עם מגבת ומצליפה בילדים, עוד סרטון שהיא הופכת את הילד ומשליכה אותו. מדובר על תינוק ממש, הצורה שהיא מרימה אותו, חיות לא ראיתי שמרימים ככה". עוד הוא ציין שהוא בחר את הסרטונים האלה בפינצטה: "ישנם סרטונים של ילדים שעומדים בדום מתוח, 4 שעות. יש ילד שמקיא ומאכילים אותו את מה שהוא הקיא בחזרה. בית משפט צריך לשים לב לאחר חניקה הילד מפסיק לנשום, אחרי כמה דקות הוא פשוט מפסיק לנשום. כפי שאמרתי החקירה היא חקירה דינמית מאז הארכת מעצר קודמת בוצעו פעולות חקירה".

את מעודה עצרה המשטרה בשבוע שעבר בחשד שתקפה קטינים בפעוטון שניהלה בביתה. במשטרה התקבלה תלונה על חשד לאלימות בפעוטון בראש העין. על פי החשד, מעודה היכתה את הקטינים בפעוטון במספר הזדמנויות. היא זומנה לחקירה ובסיומה נעצרה. בדיון שהתקיים היום בבית המשפט השלום בפתח תקווה מול השופטת אופיר כתבי ריבלין ציינה השופטת: "לפי החשד, החשודה שהיא גננת במקצועה, נקטה במספר רב של פעמים באלימות כלפי הפעוטות שהיו תחת השגחתה. עיינתי בחומר החקירה וכן צפיתי בסרטונים המתעדים את אירועי האלימות וכן בפעולות החקירה שבוצעו מאז הארכת המעצר הקודמת ואני סבורה כי החשד הקושר את החשודה למעשים המיוחסים לה התעצם והינו בעוצמה גבוהה ביותר". בנוסף ציינה שמעשי האלימות, כעולה מחומרי החקירה, מלמדים על מסוכנות גבוהה הנשקפת מהחשודה". מעודה עצמה טענה בחקירה, כי לא מדובר באלימות אלא בריסון של ילדים שהתפרעו.
עורך הדין אלי כהן ועורך הדין אביעד סעאדי, אשר מייצגים את מעודה, ציינו: "בית המשפט העריך את המעצר בחמישה ימים לצורך השלמת החקירה, נמתין לראיות שייוצגו, נלמד אותם ועד אז שהיחידה החוקרת תבצע מלאכתה".
מעצרה השאיר בהלם את ההורים בראש העין שחלקם אף הגיעו היום לדיון וביקשו למצות איתה את הדין. "תמיד אמרנו שלנו זה לא יקרה", אומר י', אב לילדה מהגן. "מי שמכיר את אשתי ואותי יודע כמה אנחנו אריות כשמדובר בילדים שלנו. אין דבר שלא היינו בודקים, ותמיד הייני בטוחים שהפקדנו את האוצר שלנו במקום שיהיה בשבילה הכי טוב, הכי מחבק, הכי מכיל. ואז ברגע אחד אתה מקבל סחרחורת מטורפת, נעצרה גננת כבת 25 מראש העין החשד – התעללות פיזית ונפשית בגן ילדים של הילדה שלי, של האוצר שלי", הוא מספר בכאב. "מקבלים זימון, מתייצבים בתחנת משטרה בפחד אלוהים, ומתפללים שהילדה שלנו לא נפגעה, שומעים מהחוקרת בדיוק מה נראה ממצלמות האבטחה, והרגשה איומה כאילו שפכו עלי סיר של מים רותחים. ואני הייתי בטוח שאני יכול להיות רגוע כשאני מפקיד את הילדה בגן פרטי, עם בחורה צעירה שמכירה את אשתי במשך הרבה שנים. אני יכול להגיד רק שיש את החיים לפני הדבר המזעזע הזה, ויש את החיים של אחרי שאני אישית לקחתי בצורה קשה ביותר".

הוא מציין שהוא את האמון בבני אדם בכלל ובבעלי מקצוע בפרט איבד לחלוטין. "זה מוכיח שלא משנה כמה תהיה הורה כמו שכתוב בספר, תדאג, תשאל, תיתן בראש לגננת כשצריך, שום דבר לא יכול למנוע מהחברות של השטן לפגוע בילדים חסרי ישע בשעות שאף הורה לא נמצא בסביבה", הוא אומר.

ההורים פתחו דף פייסבוק בשם נפגעי בייבי לאב, בו הם מעדכנים בהתפתחויות בפרשה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אבא טרי

    הלוואי שה' לא יעמיד אותי בסיטואציה כזאת
    אבל הייתי מענה אותה עד זוב דם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר