אילוסטציה של חניה צילום באדיבות התושבים
אילוסטציה של חניה צילום באדיבות התושבים

פיילוט החניה חינם יחל ב-1.8: קבלו את רשימת הרחובות

העירייה פרסמה את רשימת הרחובות בהם יתקיים הפיילוט ואת ההנחיות לקבלת ההטבה. החניה תישאר בתשלום ברחובות רבים בהם יש תנועת קונים ונדרשת תחלופת רכבים

פורסם בתאריך: 27.6.19 13:37

החל מיום חמישי ה-1 באוגוסט, יחל פיילוט של חנייה חינם לתושבי פתח תקוה, בחלק גדול מהעיר. הפיילוט יתקיים בהמשך להצעת ראש העירייה, רמי גרינברג, לביטול החניה בתשלום ברחבי העיר למעט במרכז העיר ובאזורים בהם נדרשת תנועה ותחלופת רכבים וקונים. על מנת לממש את הטבת החנייה יש להצטייד ב'כרטיס תושב ובמדבקת חנייה של 'כרטיס תושב' אותה ניתן להנפיק בעמדת כרטיס תושב בבניין העירייה ובמוקד הטלפוני של כרטיס תושב. בעלי 'כרטיס תושב' אשר הנפיקו מדבקת חניה יכולים להישאר עם המדבקה שברשותם. הטבת 50% לתושבי העיר תישאר על כנה ברחובות המסומנים בכחול לבן ובחניונים העירוניים בהם לא יהיה פיילוט של חניה חינם. עוד נמסר כי רכב היברידי דינו כרכב רגיל, הוא אינו פטור מתשלום אגרת חניה בחנייה מוסדרת, כחול לבן, אלא במקרים בהם נושא הרכב תו תושב.

גרינברג אמר: "בשנת 1989 הונפק כרטיס החניה הראשון בתשלום לתושבי העיר, והיום 30 שנה אחרי אני מבקש לבטל את התשלום בגין חניה לתושבי העיר בחלק ניכר מהעיר. על מנת שלא לפגוע בסוחרים ובתנועת הקונים במרכז העיר, תישאר באזור זה החנייה בתשלום וכך גם באזורי התעשייה ובסמוך לבתי החולים. ביתר המקומות נאפשר לתושבי העיר לחנות ללא תשלום".

חניה חינם עם מדבקת כרטיס תושב בכחול לבן תהיה ברחובות הבאים:

אזור השוק: סטרומה, בר כוכבא, תל חי, ליברכט, גולדנהירש, רובנה, פרומקין, ליברמן, אחים שטרייט.

אזור מרכז העיר: נחלת צבי, וינגייט, הרצל – בקטע שמשפירא עד החצב, אהרונסון – בקטע שמוולפסון עד אחד העם, החצב, רמב"ם, פרישמן, פרנקפורטר, סלומון, בילו, רש"י, סנדר חדד, המורה אליהו, מנדלסון, סעדיה גאון, זיכרון משה, סמילנסקי, שפירא, פרץ פסקל, סלנט – בקטע שמהרצל עד בלפור, אחד העם, בלפור – בקטע שמשפירא עד קיטרוני.

אזור התעשייה קריית אריה: מרטין גהל, האופן, החרש.

ברחובות הבאים יישאר תשלום כפי שהיה:

הראשונים, אוסישקין, הס, קשאני, וולפסון, ההסתדרות, מונטיפיורי, חיים עוזר, העלייה השנייה, שפיגל, ברקוביץ, מוהליבר, איכילוב, חובבי ציון, סלור, משה דיין, מוטה גור ועוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יפה מאוד. שיבטל גם את עלות כרטיס התושב עצמו..

  2. עופר

    כל הכבוד לרמי גרינברג בבקשה היכן שמותר לחנות חינם נא למחוק את הכחול לבן

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר