איקאה. צילום אליהו הרשקוביץ

האם איקאה בדרך לפתח תקוה?

על פי גורמים שונים בעירייה מתנהל מו"מ לפתיחת סניף של רשת הריהוט השבדית בקרית אריה, במקום בו היה מפעל טבע. רמי גרינברג: "נעזור לאיקאה בכל מה שקשור לקידום התוכניות". גורם המעורה בפרטים: אין כוונה כזו של איקאה

פורסם בתאריך: 1.7.19 13:19

האם איקאה תפתח בקרוב סניף בפתח תקווה במקום המפעל הישן ששימש את חברת טבע בקריית אריה? התשובה לשאלה טרם ידועה באופן סופי, אבל ידוע כי קיימת יוזמה לפתיחת סניף של רשת הריהוט השבדית בפתח תקוה, לא רחוק מהקניון הגדול. באיקאה לא מאשרים ולא מכחישים באופן רשמי, גורמים בעירייה מציינים כי בלשכתו של ראש העירייה רמי גרינברג נערכו ישיבות בנושא, אך גורם המעורה בפרטים אמר כי אין כוונה כזו של איקאה.
גרינברג עצמו התייחס היום לנושא, וציין כי במידה ואיקאה אכן תפתח סניף בעיר, הדבר יתרום רבות לקידום אזור התעשייה. "מבחינתנו אנו נעזור לאיקאה בכל מה שקשור לקידום התוכניות, מקומות חניה וכל מה שצריך", אומר גרינברג, "פתיחת סניף כזה תוסיף לעיר מקומות עבודה, ובכלל פתח תקווה תהיה מספר אחת בכל מה שקשור לעסקים ואזורי מסחר".
לגבי החשש שהביעו מספר גורמים מכך שהקמה של איקאה עלולה להכביד על עומסי תנועה שממילא קיימים באזור, אומר גרינברג: "אם הסניף יוקם הוא יבנה על התוואי של הרכבת הקלה שאמורה להתחיל לפעול בשנת 2021 וגם על התוואי של המטרו. יש פתרונות תחבורתיים לנושא הזה. מדובר במיקום אטרקטיבי, עם עיר גדולה ותחלופה של אנשים".
כזכור, טבע פינתה את המפעל הישן שלה בעיר, כאשר גם מתחם ההנהלה שלה בעיר עובר בשנה הבה לרמת החייל בתל אביב.
מאיקאה נמסר: "אין תגובה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר