איציק אוז'לבו, מהנדס העיר פתח תקווה. צילום באדיבות העירייה

מהנדס העיר החדש: איציק אוז'לבו

אוז'לבו יחליף את חווה ארליך ששימשה בתפקיד בחמש השנים האחרונות. לפני כן כיהן כמהנדס העיר גבעת שמואל ומנהל אגף תשתיות

פורסם בתאריך: 3.7.19 10:23

איציק אוז'לבו נבחר השבוע לתפקיד מהנדס העיר, והוא יחליף את חווה ארליך ששימשה בתפקיד בחמש השנים האחרונות. אוז'לבו כיהן בתשע השנים האחרונות כמהנדס העיר גבעת שמואל ומנהל אגף תשתיות, ובמהלך תקופה זו הוביל הליכים סטטוטוריים בעיר ותהליכי בניין עיר, כמו גם הליכי רישוי ופיקוח על הבנייה. לפני כן עבד כסגן מהנדס העיר באגף ההנדסה והתשתיות של עיריית רמת גן.
הוא בעל תואר שני במינהל עסקים MBA בהצטיינות במגמת מערכות מידע, באוניברסיטת בר אילן, ובעל תואר ראשון BSc בהצטיינות בהנדסה אזרחית בפקולטה להנדסה אזרחית בטכניון, עם התמחות בהנדסת קרקע ובהנדסת כבישים ותחבורה. הוא נשוי ואב לארבעה, מתגורר בגבעת שמואל. לאחר בחירתו לתפקיד, ציין אוז'לבו: "אני מודע למורכבות התפקיד ולאתגרים הניצבים בפניי ואעשה כמיטב יכולתי, יחד עם ראש העיר והצוות המקצועי כדי לעמוד במשימות הרבות ולפעול למען פיתוח העיר וקידומה".
גם ראש העיר רמי גרינברג התייחס למינוי ולאתגר של התפקיד נוכח הבניה בסירקין למשל. גרינברג אמר: "איציק אוז'לבו הרשים את חברי הוועדה ואנו שמחים כי ישמש בתפקיד מהנדס העיר פתח תקוה. העיר פתח תקוה היא מהערים הגדולות בארץ ומגמה זו רק תלך ותגדל. בקרוב תתחיל הבנייה באזור סירקין, העיר תגדל ותרחיב גבולותיה ומספר התושבים ובעלי העסקים רק ילך ויגדל. בפני מהנדס העיר החדש משימות רבות ומורכבות ואין לי ספק כי הוא יצליח בתפקידו. בהזדמנות זו אודה מקרב לב לחווה ארליך המהנדסת היוצאת, על תרומתה ועשייתה למען העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר